Så sulten....!!

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Jeg er bare nesten 4 uker på vei men er skikkelig sulten!! Er ikke det litt tidlig?
Føler jeg er mett og sulten på samme tid og får lyst å spise mye mer enn jeg vanligvis gjør :p
Flere her inne?

Jeg føler jeg må dytte noe i munn hele tiden... men gjør det ikke da;)

Med mine 34 år og ikke en flis i utgangspunktet kan jeg ikke det:hilarious:
Ja, ser den :hilarious: Jeg er ganske tynn fra før men har pleid å legge på meg ganske mye som gravid. Første gangen gikk jeg opp 20 kg nesten. Men da var jeg bare 17 og hadde ingen hofter og pupper og slikt. Ble brått en kvinne på 9 mnd :p de andre gangene har jeg nok bare matlysten å skylde på... til mitt forsvar spiser jeg sunt da! (For det meste).

Ja, den sultfølelsen var ett av de første symtomer, rundt positiv test. Nå er jeg kvalm i tillegg så nå dreier hele livet mitt seg om å putte noe i munnen.. :hungover:

Ja, den sultfølelsen var ett av de første symtomer, rundt positiv test. Nå er jeg kvalm i tillegg så nå dreier hele livet mitt seg om å putte noe i munnen.. :hungover:
Bra det ikke bare er meg! Tror jeg var slik de andre gangene også, men jeg glemmer slikt :hilarious: gruer meg til kvalmen kommer samtidig som jeg gleder meg til å få skikkelig tegn på graviditeten :)

4+3 og DRTSULTEN hele tida. Skjønner ingenting, haha! Er så småspist til vanlig.

4+3 og DRTSULTEN hele tida. Skjønner ingenting, haha! Er så småspist til vanlig.
Haha! Bra det ikke er helt uvanlig at det kommer så tidlig :hilarious: husker liksom ikke hvordan det har vært de andre gangene!

Kjenner meg igjen, har plutselig lyst på frokost og det har jeg ikke hatt på mange år :hilarious: Er ca. like langt på vei som deg, Turkistliv :)

Kjenner meg så igjen!! :hilarious: kjenner på en sultfølelse jeg overhode ikke er vant til!! Jeg er så småspist fra før og må minne meg selv på å spise mat til vanlig, men nå er det rene oksehungeren her!
:laughing025

Kjenner meg igjen, har plutselig lyst på frokost og det har jeg ikke hatt på mange år :hilarious: Er ca. like langt på vei som deg, Turkistliv :)
Haha! Samme her. Føler jeg spiser som en hest :p
Kan godt være at det har kommet like tidlig alle gangene men at jeg bare har glemt det :hilarious:

Kjenner meg så igjen!! :hilarious: kjenner på en sultfølelse jeg overhode ikke er vant til!! Jeg er så småspist fra før og må minne meg selv på å spise mat til vanlig, men nå er det rene oksehungeren her!
:laughing025
Maaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!:hilarious:

Kjenner ikke på ekstra sultfølelse jeg, bare en slags ekstra uggenhet hvis det er en stund siden jeg har spist :nailbiting:

Kjenner ikke på ekstra sultfølelse jeg, bare en slags ekstra uggenhet hvis det er en stund siden jeg har spist :nailbiting:
Den også høres kjent ut gitt :p nesten småkvalm om du ikke har spist på en stund?

Back
Topp