Så sulten...

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
4+1 idag og jeg er så sinnssykt sulten!! Kan ikke huske at det kom så tidlig med de tre andre..
Er det bare meg, eller hva med dere andre?

Samma her! [emoji39][emoji39][emoji39] 5+0 i dag, og jeg kan ete hver time [emoji85]
Takk gud for at det ikke bare er meg! Skulle trodd det hadde klikket for meg. Synes liksom det er "for tidlig" å få så sterke symptomer :laughing002

Jeg spiser hele tiden føles det ut som. VELDIG sulten!! [emoji64]

Jeg er konstant sulten og følelsen kommer igjen 10 min etter at jeg spiser. Det er som om det konstant kniper seg sammen av sult inni magen haha.

Jeg er sulten om kvelden, eller like mye "lysten" på noe uten å egentlig ville ha noe.

Okei. I kveld tror jeg at jeg satt ny rekord på kveldsmaten [emoji87] Én bakt potet, 4 rugsprø og et stort glass med smoothie [emoji85] Toppet det hele med noen m&m der [emoji23]

Har vært sånn uka etter de første 2 gangene jeg har funnet ut om graviditet, så regner med det kommer [emoji23] 4+0 i dag

Umiddelbar sultfølelse dukket opp i uke 5+6 hos meg: aldri kjent en sånn sultfølelse før![emoji33] Helt utrolig hva hormonene kan gjøre med kroppen; når sultfølelsen kommer,kjennes det ut som jeg ikke har spist på flere dager[emoji23][emoji23][emoji23] Ikke opplevd det i mine forrige svangerskap

Back
Topp