Så sulten

Hadde det slik i noen dager, nå må jeg nesten tvinge i meg mat :p Går vel opp og ned dette og som med alt annet av symptomer. MEN! Jeg bare MÅ ha med meg en liten niste inn til natten... Våknet alltid sulten og får ikke sove igjen siden jeg bare blir kvalm da :p Så den har ikke endret seg

Er kjempesulten!! Men blir heldigvis nett av og til. Ble ikke det til lunsj i dag dog :p
Sånn gikk jeg for noen dager siden, men jeg spiste seriøst nonstop da :o satt og gomlet hele tiden [emoji14] samboer ble rimelig nervøs når han kom hjem og fikk sett mengdene jeg hadde klart å få i meg i løpet av de timene han har vært på jobb [emoji23]

Sulten. Hele tiden..
Men er matvrak til vanlig, så folk merker ikke store forskjellen ennå ^^

Jeg er også helt sykt sulten hele dagen!! Fortsetter det slik så kommer jeg til å bli trillrund dette svangerskapet [emoji85][emoji23]

Åå jeg spiser hele tiden!! Helt merkelig å prøve å holde på sunne vaner. Jeg var jo i totalt slankemodus når jeg ble gravid med 1700 kalorier om dagen, og nå bang så er jeg sikkert oppi 2500 [emoji23] jeg prøver å være flink altså! Men ikke bare bare, men husker fra sist at det gikk over etterhvert [emoji4]

Jeg er også sulten hele tiden, tidligere spiste jeg 1-2 måltid om dagen. Så nå er folk begynt og kommentere typ : Jasså, du er sulten for tiden gitt :bag:

Alltid sulten....
Spiser hele tiden føler jeg, i hvertfall når jeg er hjemme.

Har dilla på epler, så det er jo i hvertfall en god matvane ;)

Begynnte som ein sulten ulv, men det gikk over. Har vært så utruligt kvalm att tilnærmet alt av mat har gjort det verre.. Er sulten som skrubben igjen i dag [emoji14]

Her er det også ei som er kjempesulten. Rart, kjenner meg nesten innhul...

Jeg er også veldig sulten Men jeg kan ikke spise før kl 13-14 om dagene, da blir jeg så sinnsykt kvalm. Prøver å få i meg litt mariekjeks og en liten smoothie, men det er sånn akkurat på kanten at det går.

Jeg er faktisk ikke sulten i det hele natt, overraskende nok, men jeg var et matvrak i 3.trimester sist.. [emoji85]

Back
Topp