Så sulten ;)

Idak90

Juli2015❤️
nå våkner jeg hver morgen av en skikkelig sult følelse! Trur aldri jeg har spist så mye som den siste uka jeg :D

Merker dere noe til at dere er mer sultne?:)

Jeg også, altid sulten, spesielt i morgen. I dag, jeg våkne opp tillig fordi jeg var så sulten, spiste 2 brødskriver, egg og bannan!

Jepp jeg har veldig økt appetitt fortiden. Men regner med dette endrer seg om noen uker når kvalmen slår inn for fullt :-P nesten så jeg håper det, hvis ikke må jeg jammen ut å gå noen ekstra turer haha

Jeg merker ikke noe særlig til det, men merker at jeg blir småkvalm av diverse matvarer :p

Magen romler mer enn ellers, men jeg kjenner ikke at jeg er mer sulten. Men i går ble jeg kvalm når jeg gikk til klokken 14 uten å spise noe...

Jeg er helt siiiinnsykt sulten!! Spiser mye mer enn til vanlig, og spesielt på morgenen er jeg så sulten at jeg ikke vet om jeg orker å spise engang :P hehe!

Jeg blir fort sulten etter å ha spist og kvalm om jeg ikke spiser.. Så blir mye mat :P

Magen romler mer enn ellers, men jeg kjenner ikke at jeg er mer sulten. Men i går ble jeg kvalm når jeg gikk til klokken 14 uten å spise noe...

Samme her. Våkner ikke med kvalme og er ikke noe kvalm slik ellers, men i går merket jeg at jeg ble godt uggen når det var lenge siden jeg hadde spist :-)

Sulten som en ulv. Er verst på kvelden.... Går fram til kl 17 og tenker "dette går jo bra, har spist som normalt" så plutselig har jeg raida matskapet. :o

Jeg er også mye kvalm, men spiser oftere og mindre enn normalt. Blir også fort kvalm av lukter, så nei, vil ikke si at jeg spiser noe mer enn normalt :p

Jeg spiser som en hest :oops: håper virkelig det avtar etterhvert ellers må jeg virkelig jobbe hardt med denne treninga! For da er'e ikke baby'n jeg legger meg på av men av alt jeg stapper i munn! Haha

Back
Topp