Så stygge de er.

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
De er jo superslemme med han Mats..
Syns han er morsom jeg..
Crazy ja,og unormal...et INTERESSANT menneske..
Æsj,ekle jenter...

Synes han er litt tilgjort jeg.. Men for all del :)

Synes han er litt "overkill"... Minner meg om min kompis som er av samme "ulla".. Kompisen min er verdens herligste fyr, men igjen.... Litt "overkill" til tider emoticon

Synes dessuten at det er på sin plass å sove med undertøy når man deler seng med noen som beeeeer om at man ikke skal ligge naken og lufte "rognpåsan"......

Jeg synes han er ufyselig.
Jeg HATER sånne som jobber seg ihjel for å være anderledes..

Han er veldig spesiell i det virkelige liv, og han er seg selv der inne, han gjør seg ikke til :)

Det kan bli litt vel mye til tider og man kan bli veldig lei, men han er en utrolig snill gutt. Finnes ikke noe vondt i han i det hele tatt:)

Synes mange reaksjoner når han fortalte at han ikke drikker var ufyselige, hva gjør det vel om han ikke drikker, da lar man personen få juicen sin og drikker spriten sin selv, sånn er det bare. jeg er selv en som trives best med brus på fest :)

Han har holdt på å bli kastet ut noen ganger fra hotellet pga ufyselig oppførsel, så ja han er spesiell :p

Aravis skrev:

han jobber seg ikke ihjel, det er bare sånn han er, det er hans personlighet og være annerledes!

Nå virker det som om hun har svart kjenner han eller vet godt hvem han er, så at han jobber seg i hjel kan jo ikke vi vite.

Jeg synes han blir litt for mye av det gode. Greit at man er seg selv, men enkelte ting kan man vel klare å tone ned litt.

Aravis skrev:

Ja mulig han gjør det med vilje og er litt overkill..og JA,sove med undertøy kan man godt gjøre...

Men syns alikevel de er ekle og slemme mot han..sier de vil heller ta sitt eget liv enn å bo sammen med han,om han blir partneren deres så reiser de hjem..altså..
Jeg blir mer kvalm av DEM enn av han..

tror nok ikke de dør, men en lett "figure of speak".. kunne sagt selv at jeg hadde "dødd om han valgte meg".
Betyr ikke at jeg hadde gått å tatt selvmord, eller dødd på stedet..
men at jeg ikke hadde synes det var noe kult å være hans partner.. skjønner de jo godt å!

hjertetmitt skrev:
Han er veldig spesiell i det virkelige liv, og han er seg selv der inne, han gjør seg ikke til :)

Det kan bli litt vel mye til tider og man kan bli veldig lei, men han er en utrolig snill gutt. Finnes ikke noe vondt i han i det hele tatt:)

Synes mange reaksjoner når han fortalte at han ikke drikker var ufyselige, hva gjør det vel om han ikke drikker, da lar man personen få juicen sin og drikker spriten sin selv, sånn er det bare. jeg er selv en som trives best med brus på fest :)

Han har holdt på å bli kastet ut noen ganger fra hotellet pga ufyselig oppførsel, så ja han er spesiell :p

Hvem er du da? emoticon Fra Moss/Rygge du òg?

han er jæævlig merkelig!!!!

men han har ikke gjort noen noe vondt!!!
så ja, jeg er helt enig!! syns de er skikkelig stygge med han!

Back
Topp