- så stor du har blitt, spesielt over rumpa!

FruD

Forelsket i forumet
Gurimalla!! Opplevde å få den verste kommentaren hittil! Nabokjerringa på over 60 kommenterte hvor stor jeg har blitt allerede (og ja, magen er like stor som i uke 30 sist gang). Men det hun var mest opptatt av å kommentere avar hvor mye jeg har lagt på meg over rumpa, lårene og "sideflesket"!

Vet ikke riktig om jeg skal le eller bli sint. Det må sies at kjerringa har voksne barn som lider av fedme!

Hvordan reagere dere på kommentarer? Om dere har fått noen "negative"?
 
Uff, så ufint av nabokjerringa!! Jeg hadde blitt skikkelig paff:O Jeg husker jeg var veldig sårbar for slike kommentarer sist gang. Svigers kalte meg "tjukken". De mente nok ikke noe annet med det enn gravid tjukk men jeg opplevde det sårende, så denne gangen har jeg tenkt å gi beskjed om at jeg ikke finner meg i å bli kalt slike ting.
 
hahahaha :P ups..

Den eneste kommentaren jeg reagerer positivt på for tiden er "åh så fin mage du har fått deg!" de kan bare våge se på å si noe annet! (hormoner i sving jah!)
 


FruD skrev:
Gurimalla!! Opplevde å få den verste kommentaren hittil! Nabokjerringa på over 60 kommenterte hvor stor jeg har blitt allerede (og ja, magen er like stor som i uke 30 sist gang). Men det hun var mest opptatt av å kommentere avar hvor mye jeg har lagt på meg over rumpa, lårene og "sideflesket"!

Vet ikke riktig om jeg skal le eller bli sint. Det må sies at kjerringa har voksne barn som lider av fedme!

Hvordan reagere dere på kommentarer? Om dere har fått noen "negative"?



Har også fått den kommentaren av en kollega.

Sa bare: " kommer i allefall aldri til å ta deg igjen verken på rompa eller magen!"
og så smilte jeg =P

Ellers kan svigers være lit for "morsomme" til tider,
Kjenner det kan bli litt mye i blandt, men vet jo at de bare tuller med meg.
Er verre om noen bekjente (ikke nære) kommenterer det. DA blir jeg sur!
Og med mine hormoner blir de absolutt informert om mitt missnøye med kommentarene!

Samboeren min kaller meg "tjukken" eller "bombå".Blir også litt sårt i lengden, men om jeg spør om han syns magen er fæl, så smiler han og sier " babyen vår inni der! Fineste babymagen"

*smelt*
 
Uff, det er ikke noe gøy! Kommer til å svare for meg neste gang. Ble skuffa over å få en slik kommentar, jeg som er så glad for å ha en sprell levende baby i magen! Bryr meg heller ikke så mye om at jeg har lagt på meg, vet at det renner av etter noen måneder med amming :)
 
jeg har også fått negative kommentarer, men alle fra samme kjærring på jobb. Hun har kommentarer om hvor jeg legger på meg, om hvor fort og stort puppene har hoppet frem...  hvordan jeg går (sliter med ryggen nå-aldri gjort før).
har rett og slett ikke klart å svare for meg, blir så paff og såra
 
Bare å spørre om de tror at de kom til denne verden med storken, og at det er slik normale mennesker blir skapt.
 


Mayamo skrev:
Bare å spørre om de tror at de kom til denne verden med storken, og at det er slik normale mennesker blir skapt.


hahaha likte den kommentaren!
 
Her ga jeg klar beskjed til ei venninne av den morsomme typen (hun kalte meg tjukka gjennom hele den første graviditeten), at denne gangen har jeg rett og slett ikke lyst til å bli kalt for hverken det ene eller det andre. Hun forsto det ikke helt, men godtok det.. Nå har jeg riktignok ikke snakket så mye med henne siden hun fikk vite om det...
 
Back
Topp