Så stooooor du er da........

Linka

Gift med forumet
Nå er jeg så lei av at alle skal kommentere at jeg er så stor. Er 32 uker på vei og har lagt på meg 16 kg (ved uke 28 ). Sluttet og røyke før jeg ble gravid og la på meg noen kg pluss at jeg ikke hadde gått ned igjen alt fra første fødsel. Begynte på 86 kg ( 6 uker på vei ). Det er bare det at jeg har fått det rundt magen og rumpa.
Var på ferie og mamman til sambo sa : Hvordan er formen tjukka??? Ble skikkelig pissed off for jeg syntes ikke hu har noe rett til å si det. Vet at jeg kanskje ikke er 60 kg lengre, men jeg bærer på et barn da tross alt.
Andre populære fraser er jo :
- Du er jo sååå mye større enn ...... og hu er jo bare 2 mnder kortere enn deg.
- Du er større enn .... og hu har termin snart.
- Skal du ha tvillinger eller??
- Du var jo svær da vi så deg sist og du da.
- Er du helt sikker på at det ikke er to der inne???
- Ikke gått ned alt etter nr en?? Vel, ...... har jo født 4 barn og hu har jo greid det så det er jo en dårlig unnskyldning.

HVORFOR KAN IKKE FOLK LA MEG VÆRE????? Det er faktisk mobbing dette her.

Noen andre der ute som føler seg trakkasert av familie og venner???

Klem fra meg og lille Alexander i magen.

ååå vet hvordan du har det...om ett menneske til spør om jeg er sikker på at det ikke er tvillinger eksploderer jeg[:@] Alle sier at jeg har blitt så tynn i ansiktet da, men hva hjelper det nå kommentarene om kroppen min ikke tilsier det[:'(]

hmm, kjenner meg igjen der, men jeg var motsatt da.rett oppunder terminen min fikk jeg høre"åh,, for en nusselig liten mage, hvor mange måneder har du igjen da?" argh! og alltid, "spiser du ikke? du kan jo ikke ha lagt på deg noe,!" irriterende altså![:@]

Kjenner meg godt igjen der. Før første svangerskap hadde jeg en god del ekstra kilo. Og gikk opp rundt 20 kg [&:] Rakk ikke å bli kvitt alle de kiloene før jeg ble gravid igjen. Gikk jo selvfølgelig opp nesten 20 kilo da også. [&:]

Kan trygt si at jeg har mange ekstra kilo nå, og det er ikke noe gøy! [:(][:(][:(][:(][:(]

folk e så utruli frekk!! Opplevde også sånt når eg gikk gravid! Enkelte ville at eg sku brette opp skjorta så de fikk se magen! Nei veit du ka... DER e grensa overgått for lææænge sia!! Brette jo ikkje ut magen når som helst og til kem som helst![:@] Og røre magen... sku tru enkelte trur at gravide e allemannseie. Også e man jo så sinnsykt hormonell når man går gravid..![;)]

Så unødvendig...
Bare prøv å overse det![;)]
Du er som du er,og det får andre godta- eller holde munn...

"ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... Så stor mage du har!" [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Jeg er ikke spesielt stor til vanlig, men nå begynner både mamma og svigertiger å kommentere at magen er stor!
Det er jo en unge inni der for guds skyld! Herregud mennesker! [:'(][:@]

Det er den andre tingen som er irriterendes. Alle skal klå. Sku tru alle hadde vært med på og lage han. De kan i det minste spørre om det er greit. Og han sparker ikke på kommando. Ikke min ihvertfall. Eneste som kan få han til å sparke ved berøring er sambo.

Må bare klage litt mer på mannen min (er egentlig veldig glad i han......), men vet dere hva det første han sa til meg var, når jeg hadde testa positivt??? "Men... trenger du legge på deg like mye som sist???" Jækla hyggelig kommentar??? La på meg 20 kg sist, og syntes sjøl jeg aldri hadde vært så sexy i mitt liv, endelig følte jeg meg fornøyd med min egen kropp (alltid vært litt tjukk...), og han sa aldri no... Og så kommer han med det nå???? Nei, han kan dra en viss plass av og til!!! Grrrrrrrrrrrrrrrr...

fysj for en tulling. han kan prøve å være gravid da vel?

Ja, det skulle han prøvd! Hehe... Men han hadde vel dødd halvveis uti første måneden... [:D] Så likegreit det er meg som må gjennom det da... Neida, er sikkert ikke så ille, takler bare dårlig sånne kommentarer.

synes ikke noen skal takle sånne kommentarer jeg. eller finne seg i de mener jeg... vet ikke hva jeg hadde sagt til samboer om han hadde sagt det til meg." ingen sex på deg resten av svangerskapet!", hahah, neida[:)]

åååååååh!!!! Jeg HATER sånne folk"#!"¤#&"¤%#¤!¤!"¤ Jeg får høre samme dritten! ARGH!!!

Back
Topp