Så stinn øverst i magen

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Hvorfor så stinn der? Andre som føler det? Magen står ut helt fra under brystene hvis dere skjønner.

Er der det står utover hos meg også... Er ikke oppblåst, men skal veeeldig lite mat til før den blir sånn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er rett og slett ubehagelig , og som du sier er ikke mye mat som skal til. Vært sånn i 2.5 uke...

Godt det er flere da,blir nesten bekymret her...Hjelper lite å komme seg på do,for er like stinn uansett. Kan føles litt bedre akkurat de første timene på Morran,men så slår det inn og er sånn hele natta også.

Kan være galleblæren som plager dere. Veldig vanlig å bli plaget med det under svangerskap og etter fødsel. Jeg fikk den heldigvis fjernet etter jeg fødte nummer 2. Var mange ganger inn på føden for jeg trodde jeg var i fødsel, hadde da gallesteinsanfall. Og for under 1 år siden ble jeg henta med ambulanse . Fikk den heldigvis fjerna, så er ikke plaga mer!

Ja galleblæren leste jeg om faktisk. Evnt om man har hatt magekatarr/ magesår kunne det være det. Så da tror jeg jeg vet hva det er på meg siden livet har vært veldig utfordrende i det siste.

Jeg sliter med mye prolemer knyttet til matinntak og magesyre fra før av, og i det sekundet jeg blir gravid blir dette verre. stinnhetsfølelse, kvalme, tåler lite feit mat, salt mat, sterk mat. Kaffe er døden. Så kan hende dette gjelder unasett, at man blir mer sensitiv, så også dere som normalt ikke har problemer, får det...

Back
Topp