Så stille.....

Lehcar

Elsker forumet
Er så stille her da... lite liv...
Sitter å kjeder meg her da. Mannen ligger å sover på sofaen. Han var oppe tidlig i morrest sammen med yngstejenta, mens jeg fikk sove leeeenge. Sover så dårlig om natten for tiden, at det var utrolig kjekt!
Eldstejenta sitter på rommet sitt og leker, og yngstejenta sover en liten lur.
Også sitter jeg her da, ensom og forlatt[:(].
Har dere jenter ikke noe nytt og spennende å fortelle da?

Jeg er her jeg og.. [:)] Men har dessverre ikke noe spennende å fortelle.. [:D] Fikk noen megaspark av babyen i dag tidlig mens jeg venta på at samboer skulle bli ferdig på jobb..! Tror det blir en fotballspiller jeg.. Som faren.. [:D]

Så gøy da[:D].
Her tror jeg det blir en apekatt.
Lille-lotte fyker rundt og utforsker hver minste krok inni kroppen min (føles sånn ut iallefall).
Hun oppfører seg helt likt i magen min som den yngste datteren vår gjorde.
Sukk... tenk at jeg skal få to apekatter i hus om få måneder... Godt vi har en dyrepasser i vår eldste datter da!!!

Er sol her og, men dog bare 6 grader.. [:D] Sommer for oss det!
Så bra at du har dyrepasser og ja!! [:D] Lurer på åssen vår unge blir egentlig.. Både jeg og samboer var veldig rolige unger.. Er lov å håpe.. [8D][:D] Hehe..

Heisann Gullungen i magen!
Vi bor i Italia på andre året. Skal være her ett år til, og flytter tilbake til Bergen juli 2007.
Grunnen til at vi bor her, er at mannen min jobber i sjøforsvaret og fikk muligheten til å bli beordret hit for å jobbe for NATO på et forskningssenter her, i tre år. Siden vi begge er glade i Italia, tenkte vi at vi ville prøve det. Også ville det være en gyllen mulighet til å få de ungene vi skulle ha før jeg går ut i jobb. Ble akkurat ferdig med økonomi-studiene rett før vi flyttet. Så nå er vi på god vei med familieforøkelsen da. Fikk jo vår andre datter i slutten av desember 2004 (hadde egentlig termin 15 januar da, men lille-Bella hadde ikke tid til å vente[:D]). Og nå skal vi ha nr. tre da, så da er vi ferdige med den delen. Tre barn er nok!
Men utrolig kjekt å få prøve noe nytt da. Eldstejenta går på offentlig skole her, og snakker nå flytende italiensk. Jeg snakker sånn tålelig språket, og min mann også ganske bra italiensk.
Lille-Bella går også halv dag i barnehage her, så hun skjønner like mye av italiensk som norsk.
I tillegg kan hun masse italienske ord. Gøy! Men det har vært tøft å flytte hit. Det er som å komme til en helt annen verden. Ting er gammeldagse og mye mannssjåvenisme, men utrolig kjekt å få oppleve det da. Italia er et flott land!

ORIGINAL: snuppå

Her skjer det lite !! Høres så deilig ut med Italia altså. Jeg kunne tenkt meg en ferie nå ja! [:D][:D]
Har vært ute å handlet litt, så kjøpte jeg en sånn boks me reker, liten, og tror dere ikke jeg mistet den rett i golvet, og da gikk det hull på den. Så den som måtte vaske opp etter skaper og på gulvet var meg. Den laken lukter jo død og fordervelse [:@][:@][:@][:@]

Ellers må jeg lage meg noe  mat snart, og lese. Wuhuuu. Du får hilse og si gratulerer med dagen til mannen din Lehcar. Hurra for han !!

Ha en strålende dag alle sammen!!

Tusen takk for det snuppå!
Nå har vi spist masse kake... Nam...nam.... Trojkakaken smakte helt fortreffelig!!!
Litt mye arbeid å lage den (tok litt tid å vente, da hvert lag måtte stivne før jeg fortsatte),
men det var absolutt verdt det! Er nå så stappet i magen, at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....
og puh... minstejenta er badet og i seng. Deilig. Skal nå bare sløve, kose oss og slappe av, og være her inne på forumet da.
Ellers håper jeg det fortsatt går bra med lesingen din snuppå!!!!

jeg sviktet fullstendig her i går - savnet dere meg? [;)]

Vi reiste herfra klokken 9 i går morges, for vi skulle til Molde og besøke et vennepar (som skal bli foreldre for første gang 10 uker før oss...) - er avhengig av et par ferger på veien så det er greit å være tidlig ute. Var der hele dagen (mye av dagen ble tilbragt på Roseby shoppingsengter [:D], og når vi skulle hjem så vi at vi hadde bommet litt på fergerutene, så vi heiv oss i bilen for å kjøre en alternativ rute hjem... nesten 10 mil ekstra, men sparte en time. Var hjemme her i elleve-tiden i går kveld og da var jeg helt skutt!

Back
Topp