så stille!

Jeg er her!!

Men skal til jordmor nå klokka ni, så jeg blir borte litt..
Men kommer nok tilbake igjen snart [:)]

Hei og godt nytt år.

Endelig på nett igjen. Maskinen min gikk dundas i romjula, så det ble ingen bv på meg. Mye å ta igjen. Hvordan går det her? Skjedd noe nytt??

Jeg er her jeg også, men er på jobb.

ja jeg har savnet deg toveli! Du kommer som et gledespust inn her du, og det trengs! I går var det masse krangling og innlegg som var så provoserende at du vil ikke tro det! Alt er slettet nå da...

er her jeg og.
Er dagmamma så pc'n er på hele dagen....

go morn allesammen.er her jeg også.fri fra jobb i dag...vært krangling??? var jo på en tur i går men ikke fått med meg det(heldigvis)..håper alle er venner igjen nå da!![:)]

jeg er her nå jeg og. Krangling? Jeg var inne endel i går jeg, men fikk ikke med meg det. Distre ja, det er visst bare fornavnet det. [8|]

Jeg er også her vettu, blir vel her hele dagen jeg he he, litt til og fra[:D]

blir her til og fra jeg og... Får så ondt i ryggen av å sitte,så må slappe litt av på sofan innimellom!

Huff ja...blei mye diskusjoner i går ja... Mangesom følte seg litt utstøtt av tråden "kanskje litt ufølsom"...

den fikk e\ikkje eg med meg,var nå innom mange ganger da!!! var det noe spesielt eller?? fikk pm om det og...kan ikkje huske at eg var med på den disken.....?[8|]

Krangling igår? Var visst ikke innom så mange forum igår jeg. Stakk innom på kvelden bare.

Men skal opp å fixe noe frokost her jeg nå. Kommer innom senere [:)]

Ja, det er vel noe roligere... men det setter sine spor slike innlegg...

ORIGINAL: toveli6

Var jo snodig tråd da ja.....[8|][:)] ja ja, har vel roa seg nå ser det ut som, veldig stille nå[:o][:)]

Skal vi lage litt krangel, er det det du mener? he he..[:D]

Der fikk jeg svaret.. Den ble slettet den diskusjonen i går ja.. Jeg som gledet meg til å lese fortsettelsen i dag og gode greier.. [;)]

Back
Topp