så stille her..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
Litt tidlig enda kanskje[:)] sover alle?? tralllallaaalllaa *gjesp* [:)]

Eg får visst litt bivirkinger av pergotime..brystene verker, tisser ofte, hodeverk, litt kvalm, hetebyer..stikker i magen..
Eg tror det må vera EL allerede eg, og her er det sengevals anna kvar dag, så krysser fingrene for at den sitter!

leste at fleire no blir gravid rett etter mensen.., tenk om det har klaffet her no ( evt. kun 7 el 9 dager etter kurstart..er det mulig? ) *dagdrømmer* og håper..

så tante[:@] IKKJE PRØV DEG!

God morgen Isa, eller god formiddag. Nei, her sover vi ikke, var opp halv 6. Sånn går det når vintertiden er kommet. Håper det går bra med deg.

er ganske stille her ja...liker før jeg sovner av...
bli med inn på skravleforumet da[:D]

Joda Isa det er helt klart mulig!!!!

Så nå får tanta passe seg altså...

ja sant[:)]

Eg håper så at du er gravid pastella ! for det gir meg også håp!

men du også hadde el frå før eller? har eg glemt kva som var grunnen til at du fekk pergotime...[8|]

noup her var det ingen mens fra før så de sier at sannsynligheten hos meg er veldig stor for å bli gravid, jeg må bare få noen egg i systemet først!!! Har ingen cyster eller noe sånt...

så du hadde ikkje mensen heller? og ikkje el? pga p-pille slutt eller ? var det lenge du ikkje hadde mensen då? eller misforstår eg no ?

ORIGINAL: *isa*

så du hadde ikkje mensen heller? og ikkje el? pga p-pille slutt eller ? var det lenge du ikkje hadde mensen då? eller misforstår eg no ?

Har ikke mensen nei, men jeg har blødninger... De var veldig uregelmessige... Nei ikke pga pilleslutt... jeg bruke p-sprøyte og for 2,5 år siden sluttet jeg med det!!! Etter ca et år kom syklusene i gang og jeg blei gravid i fjord sommer... Endte med sa akkurat i denne perioden jeg er i nå... Og etter det så har ikke systemet kommet i gang igjen... Så jeg vet ikke hva som har skjedd...

EmmaT: Nei jeg har ingen unger, men er stemor til 2 barn og jeg har en sa for 1 år siden bak meg...

oki, då er eg meir med..litt treg eg..sorry..[:)]

Neida du er ikke treg... Det er egentlig ganske innvikla... Jeg forstår jo ikke noe selv.

det viktigeste er jo at det klaffer no[:)]

no skal eg ete frokost, og sjå filmen " døden på oslo s " fekk så lyst å sjå den igjen, evigheter sida eg såg den.

KLEM![:D]

det seies at anna kvar dag er best, fordi sædcellene er best og raskest om dei får ein kviledag[:D]

peis på sier jeg[:D][:D][8D]

Hei hei *Isa*

Sikker på at det klaffer for deg snart, det hadde vært utrolig koselig. Håper du koser deg med døden på Oslo S. Mange år siden jeg har sett den. Husker jeg synes Pelle var så utrolig kjekk....Vaska hele huset jeg. Blir så frustrert over at jeg blir så fort sliten for tiden. Alt er et ork, men det er vel sånn det er noen ganger med et lite nurk i magen.... Snakkes da [;)]

Stoooor klem!

eg såg film ja...den står på pause...hehe, hekta[:)] men er mest inne på veronica sitt forum no då[;)]

god ettermiddag isa[:D]
håper og krysser finger for deg jeg!!
mange klemmer[:)]

takk takk[:D] snart leggetid no[;)]

Heia snuppa!

Ja det er vell nåkk av symptomer på deg om dagen [&:] Håper virkelig dem gir positivt resultat snart for dere [:D] Ellers håper jeg du har det supert...her går det kjempe fint! Har verken blødd eller hatt de smertene mere. Var hos legen på fredag, han sa alt var fint [:D] *juble*

Mange natta klemmer fra meg!

Skal legge med strax...Zzzzzzzz

Kathrine

Natta alle sammen[:)]

Back
Topp