Så stille her!

Live2Learn skrev:

hysteria skrev:
Her i huset har det vært stille.. Fikk besøkt litt familie når den verste forskjølelsen ga seg, har som Live2Learn hatt en skikkelig runde og hosta til jeg har spydd og lungene har nesten hengt ut i munnen..

Hahaha, nå lo jeg godt! Ja, akkurat sånn er det! :P Verst om morgningen og på kvelden! :P Hmf! :P 

God bedring! :)

Hehe god bedring til deg og =)

her er formen endelig bedere
så idag har jeg flydd rundt og gjort en masse sammen med dattern hun smilte så pent til meg etter at vi hadde grillet pølser i peisen og sa mamma dette har hvert en fin dag

Her er formen blitt bedre. Litt kvalm nå og da men det overlever jeg:)
Påsken har vært rolig med masse familiekos og sverigehandling. Også fant jeg hjertelyden til lille knøtt denne uken herMed den nyinnkjøpte babywatcheren min. Så nå kan jeg senke skuldrene og bare nyte!

Formen min er at jeg er stup trøtt. Er ikke mere våken enn noen få timer i døgnet. Ellers så er puppene mine veldig vonde. har blitt litt kvalm så har ikke noe mat lyst. Har veldig oppblåstmage. Ser ut som jeg er 4mnd på vei alt. Lurer på hva jobben sier.

Håper dette forbedrer seg etter hvert.

Her i huset er formen veldig opp og ned. Dårlig matlyst har vært på besøk en stund nå-kombinert med at jeg blir dårlig om jeg ikke spiser. Så spise må jeg om det frister eller ei. Puppene ble plutselig vonde og har en ekkel følels i halsen der det følels som om det er en svær klump der som ikke forsvinner. Kroppen har null krefter og er ganske umattet til tider. Sofaen var min beste venn før påske, og har besøk den noen dager i løpet av uken som gikk. Spent på hvordan det går å beg på jobb i morgen-gruermeg!

Bortsett fra det så er jeg 10 uker på vei i dag, hurra, og jeg såg for ett par uker siden ett bitte lite hjerte som slo på tidlig ul :-D Magen buler og jeg nyter det!!

hei hei :) ja veldig stille her inne, men det kommer seg vel når folk kommer tilbake fra ferie :D

har hatt ei fin påske! selv om det har blitt mye avslapping på soffaen! noen middagsbesøk til besteforeldre og lammelår hos mor og far i går! Mmmm! :) var syk fra tirsdag til torsdag kveld.. min egen skyld, når en tror sommeren har kommi! :P så har liggi mye i ferien :(

søvnproblemer er det stooore her i huset nå, spesielt i påska! jeg har sovi med ørepropper de siste 3 mnd!!!! fordi gubben snorker såå mye.og det begynte for alvor for 3 mnd. og jeg holder ikke ut! men nå er ørene så såre at jeg ikke får de inn.. så nå ligger jeg å hører på grusmomhetene.. og vi begge blir sure for jeg ikke får sove, og han fordi jeg dulter i han hele tiden! :( så neste som skjer nå er at han flytter inn på gjesterommet et par netter så vi får sovet ordenlig..

noen tips mot snorking!? :D Help me! :D

nyt den siste påskedagen da dere :) her regner det for første gang på over 2-3 uker.., så påsketuren gikk i vask :(

Litt stille ja, men blir vel mer liv når folk begynner å passere uke 12 og klarer å slappe mer av.
Her har formen vært mildt sagt elendig i påsken, stakkars mannen min har gjort ALT... Menmen... får vel tatt det igjen senere.
Fryktelig spent på hvordan det blir å dra på jobb i morgen... :S

Back
Topp