Så stille her!

Skruf

Betatt av forumet
Håper det blir mer action etter påske!! :D Hvordan er formen da jenter? Hatt det fint i påska?

veldig stille her:P formen er så som så, men ingen avtaler har blitt avlyst i påsken hvertfall, deilig! Nå skal jeg snart på skogtur med hunden, blir godt:)) Formen din da skruf?

Her begynner formen å komme seg =)
Forspiste meg på nydelig lammelår sammen med hele familien hos mormor i går =)
Vel verdt det! =) I dag skal jeg lage 2,5kg oksesteik =P
Ellers er vi fullt i gang med våren her på gården. Mangen herlige lam, og flere på vei.
Hestene koser seg i sola, og full gang med hevda =)
Begynner å bli grønt i hagen og jeg er i full gang med vårstellet i hagen =)
Herlig å våkne til fuglekvittring og hestevrinsk =)

Her begynner formen å komme seg =)
Forspiste meg på nydelig lammelår sammen med hele familien hos mormor i går =)
Vel verdt det! =) I dag skal jeg lage 2,5kg oksesteik =P
Ellers er vi fullt i gang med våren her på gården. Mangen herlige lam, og flere på vei.
Hestene koser seg i sola, og full gang med hevda =)
Begynner å bli grønt i hagen og jeg er i full gang med vårstellet i hagen =)
Herlig å våkne til fuglekvittring og hestevrinsk =)

Hei, hei!

Her er formen fin.. Men jeg kjenner at hele babyverden er blitt satt litt til side hos meg i det siste. Skal på ultralyd på tirsdag, så håper at jeg klarer å slappe litt mer av da og kommer sterkere tilbake da :)

Hvordan er formen din da Skruf? Håper den er bra :)

Misunner dere som er fin form og kost dere i påsken :-p her har kvalmen tatt helt over i påsken så sofaen har vært min beste venn. Ikke hatt matlyst og orker ingen ting. Typen og sønn er på hyttetur m fam uten meg, men jeg får vel bare slappe av og håpe at jeg snart er i form igjen :-)

Formen her er vel ubeklagelig. Småkvalmen har gitt seg, men har styggelig vondt i ryggen. Jeg spiser mye mat også, sulten heeeele tiden.. Og så sover jeg myyyyye lenger på morgenen enn jeg har klart tidligere... Så det er jo litt deilig.

moia skrev:
Formen her er vel ubeklagelig. Småkvalmen har gitt seg, men har styggelig vondt i ryggen. Jeg spiser mye mat også, sulten heeeele tiden.. Og så sover jeg myyyyye lenger på morgenen enn jeg har klart tidligere... Så det er jo litt deilig.

off jeg også sulten heeele tiden! Kan lett spise et brød til dagen =S
dere som fremdeles er kvalme; det kommer seg snart! =)

Formen min er ELENDIG. Svimmel, kvalm, enda mer svimmel og sååå trøtt.. Får så dårlig samvittighet ovenfor lille frøkna mi på 6mnd. Hun får ikke like mye oppmerksomhet fra mamma om dagen, mn pappan har hatt påskeferie og hjulpet til masse. Takk og lov for det:)

Håper formen deres er super..
Påskeklem

Her er ikke formen så bra.. Jeg sliter med kvalmen og føler den ikke vil forsvinne.. Jeg har jobbet litt men på tirsdag tenkte jeg å komme meg på legen å kanskje få sykmelding eller gradert sykmelding :) Håper det ordner seg :) God påske til alle sammen :D 

Bekkenet er helt forferdelig!!! Ellers er alt toppers! Er kvalm, men kaster ikke opp heldigvis!

Her er formen bra. Har fått tilbake matlysten, så har kost meg masse i påsken!! Blitt litt mye snop kanskje.... Skjerper inn når hverdagen begynner igjen. Tenkte å komme igang med treningen denne uka, siden energien har kommet tilbake. :-) Eneste symtomet jeg har nå, er ømme bryster!!! Hehe, vi var på skogtur igår, og det var såååå vondt å gå nedover!!!! Men jeg synes det er godt å ha litt symtomer.... Skal forresten på 2. UL på onsdag, gleder oss!!

Jeg er så sinnsykt kvalm! Skikkelig dårlig form... Ligger bare rett ut på sofaen hele dagen. I tillegg så har datteren vår hatt feber i en uke nå så mye avslapping har det ikke blitt :-/ Håper formen kommer seg snart! Hater virkelig å være så kvalm!!
Og som dere andre så får jeg veldig dårlig samvittighet overfor datteren min....

He er kvalmen også på plass... Sendte akkurat mann og sønn på familiemiddag uten meg. Ligger på sofaen og er helt slått ut! Trøtt og FRYSER hele tida :-( imorgen er jeg 10 uker -hurra! Kommer til å dra på privat UL i uke 11, blir godt å se at kvalmen er verdt det :-) sønnen har litt feber, men han er fin form men mannen tar seg heldigvis av ham.

Her er formen veldig fin :) Snørrete og veldig stiv nakke, men tror ikke det har med graviditeten å gjøre! Har egentlig veldig lite symptomer jeg, men hadde det sist også, så satser på at alt er bra! Ellers har vi storkost oss i helga med hele storfamilien, masse god mat, grilling, kortspilling og påskeeggjakt :)

Her er formen CRAP! Men ikke pga graviditeten, men influensa! 

Hoster til jeg spyr, vrenger lungene og generelt elendig i formen! 

Ikke vært noe givende påske for oss, stakkars barna mine! :(

Her er formen CRAP! Men ikke pga graviditeten, men influensa! 

Hoster til jeg spyr, vrenger lungene og generelt elendig i formen! 

Ikke vært noe givende påske for oss, stakkars barna mine! :(

Her er formen svingene. Ene dagen er jeg i super form, dagen etter er jeg humørsyk, kvalm, halsbrann og alt er bare dritt. Men påsken har vært super selvom! ;-))

Her i huset har det vært stille.. Fikk besøkt litt familie når den verste forskjølelsen ga seg, har som Live2Learn hatt en skikkelig runde og hosta til jeg har spydd og lungene har nesten hengt ut i munnen..

Og jeg og lillegutt har vært hjemme alene i flere dager nå og kosa oss med påskegodt og vært på gårdsbesøk.. Kvalmen har meldt seg her og, men ikke umulig å leve med..Spent når arbeidsdagen begynner igjen, innover til Oslo med tog, tidlig på morgen og folk og lukter osv! Jeg ser utfordringene komme =) OG ikke minst den store 7 ukers-gravidmagen min som stikker ut gjennom jakka..

Håper alle har hatt den fint uansett om de har ligget inne og spydd eller vært på påsketur =)

hysteria skrev:
Her i huset har det vært stille.. Fikk besøkt litt familie når den verste forskjølelsen ga seg, har som Live2Learn hatt en skikkelig runde og hosta til jeg har spydd og lungene har nesten hengt ut i munnen..

Hahaha, nå lo jeg godt! Ja, akkurat sånn er det! :P Verst om morgningen og på kvelden! :P Hmf! :P 

God bedring! :)

Back
Topp