Så stille her.

Lene!

Glad i forumet
Jeg er overrasket hvor stille det er her på forumet. De samme trådene kan stå på fremsiden i dagesvis. På aug 2010 gikk skravla i ett og nå i mars var det landstreff for aug 10. jentene. Er ikke vant til dette jeg :-)!

Samme her.. Har reagert på det samme selv.. Derfor er jeg nesten ikke her heller:p   Når jeg var på Mars 2011 så hadde jeg jo problemer med å få med meg alt:p   Uvant dette ja!!!

Plagsomt, hehe :p

På Februar 2009 var det full skravel hver dag :) 

Skjerpings jenter!!! :p 

Enig, er kjedelig det der. Er førstegangsfødene, men skulle vært mere liv her

Kanskje vi er for mange flergangsfødene at vi har for få spm? :)

Sett i gang tråder da!
Alt fra rent alvor til lek ;)

Medlemmene har jo rømt herfra etter oppussing og endringer som har fungert rimelig dårlig. I flere måneder lå jo siden nede i hytt og pine, og jeg vet at mange er misfornøyd... Utrolig dumt, for jeg var utrolig fornøyd med mars2010 gruppen, og er sjeleglad for at vi rakk å starte facebookgruppe før de nektet det :P

Kanskje vi oxo skal ha en gruppe på FB da? 

Jeg er stille av den enkle grunn at jeg er mer aktiv på andre terminforum (ikke bv), og når jeg kommer hit er jeg på en måte ferdigsnakket.

immababy skrev:
Kanskje vi oxo skal ha en gruppe på FB da? 

JEPP!
Det skulle man fått til! hvem lager ?
heeheeh

Er helt enig i at man burde ha ei fb-side ja! Har vært veldig lite aktiv her selv, hører til på mai-10 og der er det masse liv hver dag. Skal fint innrømme at jeg ikke har særlig med spørsmål nå siden jeg har vært igjennom det før, men det er jo koselig å bli kjent uansett. Hadde jo vært koselig med treff en gang, både lokalt og evt landstreff.
Vet ikke hvordan man lager egen gruppe, men blir gjerne med :)

Jeg kan lage en, hva vi skal kalle den ?
termin august 2012 ?

Nå må dere ikke snakke for mye om det jenter ! Da kan dere vel bli kasta ut://  Men om dere lager så vil jeg gjerne være med:p

August12mamma skrev:
Jeg kan lage en, hva vi skal kalle den ?
termin august 2012 ?

Jepp, kan du fixe? :)
Lukket gruppe, så man må sende forespørsel ;)

Jeg blir gjerne med på facebook gruppe:) Men her er jo sikkert litt stillle siden mange kanskje er på påskeferie uten nett?.. Jeg er selv på påskeferie nå, men har valgt å ikke tilbringe tiden foran pcn, siden vi skal hjemigjen idag:)

Lottaa85 skrev:
Null problem å lage gruppe.. Går ikke det fort ?? :p

Jo, tar vel 20 sek :p 
Trengs det en til admin. der så kan jeg være det :)

Lottaa85 skrev:
Prøvde meg på lukket gruppe, men jeg må legge til noen personer før jeg får lagret:p

Sender deg PM :)

Var på august 2011 og var mye futt i den gruppa husker jeg.
Er innom her hverdag og leser. Men kommer liksom ikke på noe å skrive om.
Var vel og redd for  og engasjere meg for mye etter at vi mistet i fjor.
Blir gjerne med på en FB gruppe.

sender noen link på pm?

Back
Topp