Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, herlig sagtNyter at gubben ser kampen hos en kamerat så jeg slipper å late som om jeg synes fotball er det minste spennende![]()
Jeg heier på deg. Du får oppdatere ossSkal egentlig pakke til ferieturen vi drar på i morgen, men nå er jeg opptatt med å være dritforbanna på mannen, og nekter å pakke før han har sagt unnskyld for at han ropte til meg da jeg prøvde å vise ham hvordan han kunne pakke på en lur måte og få mer plass i kofferten. Så langt sitter jeg bare her og koker, mens mannen ser fotball og kunne vel ikke brydd seg mindre.
Selve pakkinga gjør jeg på et kvarter da, er bare det at mannen har vært i et ganske elendig humør i hele dag, og jeg orker ikke mer av dette...
Jeg heier på deg. Du får oppdatere oss![]()
Klem til degSkal egentlig pakke til ferieturen vi drar på i morgen, men nå er jeg opptatt med å være dritforbanna på mannen, og nekter å pakke før han har sagt unnskyld for at han ropte til meg da jeg prøvde å vise ham hvordan han kunne pakke på en lur måte og få mer plass i kofferten. Så langt sitter jeg bare her og koker, mens mannen ser fotball og kunne vel ikke brydd seg mindre.
Selve pakkinga gjør jeg på et kvarter da, er bare det at mannen har vært i et ganske elendig humør i hele dag, og jeg orker ikke mer av dette...
Men snaaaaaaart skal du føde!Ligger våken i sengen.
Håper da virkelig det.Men snaaaaaaart skal du føde!
Jeg ligger også våken i senga.
Selv om det er min "sovemorgen". Det er ingen tvil om at mannen min sov mer i går morges enn jeg har gjort i dag.
Det er bare ei uke siden vi innførte hver sin morgen. Amme gjør nødvendigvis jeg, men holde henne med selskap en time til det er morgen og ta henne på badet skal faren også kunne gjøre. Men det første halve året av hennes liv har jeg gjort det, så både far og datter trenger tilvenning.
Ble så trett at jeg ble nødt til å si det rett ut, at jeg ikke hadde lyst til å pakke og dra på ferie når han var så sur, og jeg ikke syns det var greit å bli behandlet sånn. Så han ba om unskyldning nå, men det irriterer meg at jeg måtte be om den, og sintheten sitter liksom enda i kroppen...