Så stille det er her

Skal egentlig pakke til ferieturen vi drar på i morgen, men nå er jeg opptatt med å være dritforbanna på mannen, og nekter å pakke før han har sagt unnskyld for at han ropte til meg da jeg prøvde å vise ham hvordan han kunne pakke på en lur måte og få mer plass i kofferten. Så langt sitter jeg bare her og koker, mens mannen ser fotball og kunne vel ikke brydd seg mindre.

Selve pakkinga gjør jeg på et kvarter da, er bare det at mannen har vært i et ganske elendig humør i hele dag, og jeg orker ikke mer av dette...
Oj da. Håper dere har fått ordnet opp nå. Og godt tur :)

Sommerferie her ja, nå sitter jeg ute på campingplassen i sola med en iskaffe, mens barna leker på lekeplassen her. Endelig litt sol!

Veldig stille for tiden ja. Har ikke vært så aktiv selv de siste mnd. Frøkna tar mye tid, og jeg koser meg hjemme sammen med henne :)

Akkurat nå sitter jeg ved siden av senga hennes og venter på at hun skal sovne helt ordentlig.

Ligger på sofaen og"nyter" at jeg endelig kan få være sjuk i fred :p Lille har akkurat lagt seg, ikke helt i form han heller..

Sitter i sofaen og sjekker ut priser for å ta med eldste en tur til Legoland i høstferien

Back
Topp