så spent...

martaIfarta

Elsker forumet
Jeg er så sinnsykt spent denne gangen..
Føler liksom at det er noe,skal ta test på torsdag eller fredag
Vi har hatt sex annavær dag i hele perioden hær,skulle egentli tru at vi måtta ha truffe på da[:D]

Det er så rart, ca 10-14 dager før mensen bruker jeg å få veldi ømme pupper, mensensmerter og er urven i hele kroppen,
kjenner ingen ting av det nå, har ikke kjent nå i hele tat..
Noen som har hatt det sånn når de ble gravide??[8|]

vil så gjerne...

har en liten følelse at det er noe....[:D][:)]

Slenger meg på denne, for jeg er helt urolig om dagen - sover dårlig, svettetokter, hodepine, skikkelig ømme pupper, stikker i magen.. og jeg er sikker på at det bare er forløpere til mens-smerter. Har også ikm på onsdag, så om ikke tanta dukker opp da (eller før) blir det testing torsdag morgen. Har så lyst å teste nå, men jeg skal prøve å holde meg... sånn er det når el kommer tidlig i syklusen - blir lenge å vente på teste-dagen!!![:'(]

jah, hadde vært ufattelig digg med to lysende streker..!!

Har så siennsykt lyst å teste...

Men, forstår ikke helt dette med at alt av "mensen kommer symtomene" ikke har kommet enda... puppene blir jo ømme når en er gravid også...??

Men jeg har ikke pleid å ha sånne mens-symptomer to hele uker før mensen kommer før... og puppe-greiene har vart i to uker nå, det samme har de stikningene i magen. Hodepinen, hetetoktene og søvproblemene har vart i nesten en uke... Vil så gjerne tro at jeg er gravid, men jeg vil ikke tro det heller, for jeg vil ikke bli skuffet på torsdag.

Hva med å krysse fingrene for hverandre torsdag morgen?

Hehe, tusen takk for alle finger kryss,hihi[:D]

Får håpe de hjelper!!

Lenemor, da tar vi test på torsdagsmårran??
Så møter vi hær etterpå, hehe... morro[:)][:)]

Krysser alt jeg har jeg også for oss, og alle andre som prøver[:)]

FLERE SOM SKAL TESTE PÅ TORSDAGEN??[;)]

Da har vi en avtale torsdag morgen martaifarta!! [:D]
Flere som vil være med??

Nei det er nok for sent for mitt vedkommende, men jeg ønsker dere masse lykke til!!! [:D]

ORIGINAL: fruluna

Nei det er nok for sent for mitt vedkommende, men jeg ønsker dere masse lykke til!!! [:D]

Sikker på det fruluna?? Kanskje du bare er blitt feit?? Jeg tipper at du ikke har tatt mange joggeturer i det siste for eksempel?[:D]

ORIGINAL: lenemor
Sikker på det fruluna?? Kanskje du bare er blitt feit?? Jeg tipper at du ikke har tatt mange joggeturer i det siste for eksempel?[:D]

Fy så slem du er..[:(]
Men sant nok... Blitt lite jogging de siste mnd gitt.. [8D]

Hehe tror nok det ja..[:D][:D]

kjempefin mage du har ja!!!

lenemor det blir artig å se, kanskje begge er gravid faktisk, hehe[:)][:)]

ska vi ta me åss kvær si trillebår å jogge en tur?

ORIGINAL: nemi.marselia
ska vi ta me åss kvær si trillebår å jogge en tur?

Med bekkenløsning?? Tror ikke det gitt.. Da måtte jeg ha sitti oppi trillebåra i tilfelle.. [:D] [:D]

Sant det fruluna - det var slemt av meg! *slå meg selv på hånda*
Tror det er misunnelsen som snakker - du har jo så fantastisk fin mage, og det er jo alt jeg drømmer om!

Sant det fruluna - det var slemt av meg! *slå meg selv på hånda*
Tror det er misunnelsen som snakker - du har jo så fantastisk fin mage, og det er jo alt jeg drømmer om!

Takk, nå ble jeg blid igjen [:)] Du kan godt få låne den litt altså til du får ordna deg din egen.. For det er jeg sikker på at du fikser snart [;)]

krysser alt jeg har[:D][:D]

Æsj, jeg har en sånn vond følelse av at det ikke er baby som melder seg her men en gretten gammel tante. Men, krysser fingrene for deg allikevel martaifarta, og om du krysser dine skikkelig hardt så kanskje det holder for min del også...

Lykke til. Håper du er gravid[:)]

Jeg krysser fingrene for dere begge! Håper dere får positive tester på torsdagen!

Man trenger ikke å ha ømme pupper når man er gravid, MartaIfarta. Vet om flere her inne som nettopp hadde mangel på symptomer den måneden de faktisk var gravide. Så her kan man være gravid enten med eller uten symptomer!

Lykke til, jenter!

Klem, m

Back
Topp