Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei lita ei som har kolikk jeg også!Takk. Tøft når det står på..
Hun er to måneder nå, så jeg håper det vil bli bedre snart. Har noen jeg kan spørre om hjelp, så litt avlastning er mulig å få til av å til. Men akkurat nå er det hverdagen som er mest slitsom da folk er på arbeid på dagtid og jeg må ordne med henting og levering i barnehage og skole. Alt blir bedre med litt søvn, så håper på mer søvn i nærmeste fremtidHar ei lita ei som har kolikk jeg også!
Hun er 3 mnd og 9 dager nå!
Skjønner godt at du føler at du ikke orker mer!! Men hold ut!! Det blir bedre! Jeg trodde aldri snuppa ville bli bedre, men heldigvis blir hun bare bedre og bedre for hver dag som går!
Hvor gammel er datteren din?
Synd å høre at du ikke får så mye avlastning. Du har ingen du kan spørre om hjelp? Det å bli avlasta noen få timer gjorde underverk for meg
Håper ting roer seg og blir bedre hos dere snart![]()

Hun er to måneder nå, så jeg håper det vil bli bedre snart. Har noen jeg kan spørre om hjelp, så litt avlastning er mulig å få til av å til. Men akkurat nå er det hverdagen som er mest slitsom da folk er på arbeid på dagtid og jeg må ordne med henting og levering i barnehage og skole. Alt blir bedre med litt søvn, så håper på mer søvn i nærmeste fremtid![]()
Har ei lita ei som har kolikk jeg også!
Hun er 3 mnd og 9 dager nå!
Skjønner godt at du føler at du ikke orker mer!! Men hold ut!! Det blir bedre! Jeg trodde aldri snuppa ville bli bedre, men heldigvis blir hun bare bedre og bedre for hver dag som går!
Hvor gammel er datteren din?
Synd å høre at du ikke får så mye avlastning. Du har ingen du kan spørre om hjelp? Det å bli avlasta noen få timer gjorde underverk for meg
Håper ting roer seg og blir bedre hos dere snart![]()
To uker 4 dager fikk bukt på det da han var 2 mnd og fire dagerSniker fra februar /mars. Føler med dere! ♡ når begynte kolikken hos barnet deres?
Full sympati. Det kan ta knekken på mangeLille har kolikk![]()
Hvordan går det med dere nå?Hun er to måneder nå, så jeg håper det vil bli bedre snart. Har noen jeg kan spørre om hjelp, så litt avlastning er mulig å få til av å til. Men akkurat nå er det hverdagen som er mest slitsom da folk er på arbeid på dagtid og jeg må ordne med henting og levering i barnehage og skole. Alt blir bedre med litt søvn, så håper på mer søvn i nærmeste fremtid![]()
Sniker fra februar /mars. Føler med dere! ♡ når begynte kolikken hos barnet deres?
Så fint å bli tenkt på❤Hvordan går det med dere nå?
Håper du får deg litt mer søvn om nettene nå! <3
Så fint å bli tenkt på❤
Det går litt bedre no, hun er bedre å roligere nå, men fortsatt er det lite søvn. Men hjelper veldig på å sleppe å bysse å bære på flere timer i strekk. Så mulig det er i ferd med å bli bra, uten at jeg tør si det sikkert![]()
Du glemte å *banke i bordet*
Husker når vi kom til det stadiet hvor jeg ikke trengte bære og bysse henne absolutt hele tiden. Det var helt fantastisk!!
Hvor gammel er snuppa di nå? Du skal se det blir mye bedre fremover!
Ting har heldigvis roet seg litt her hos oss også! *bank i bordet*
Vi sover fortsatt lite, men hun gråter mye mindre enn hva hun gjorde tidligere! Snuppa her er 3,5 mnd..