Så sliten!

All sympati.
Det hadde min eldste

All sympati herifra og, da min nr 2 Hadde det ! Hold ut, ❤️

Takk. Tøft når det står på..
Har ei lita ei som har kolikk jeg også!
Hun er 3 mnd og 9 dager nå!
Skjønner godt at du føler at du ikke orker mer!! Men hold ut!! Det blir bedre! Jeg trodde aldri snuppa ville bli bedre, men heldigvis blir hun bare bedre og bedre for hver dag som går!

Hvor gammel er datteren din?
Synd å høre at du ikke får så mye avlastning. Du har ingen du kan spørre om hjelp? Det å bli avlasta noen få timer gjorde underverk for meg :)

Håper ting roer seg og blir bedre hos dere snart❤️

Skjønner godt at du føler at du ikke orker mer!! Men hold ut!! Det blir bedre! Jeg trodde aldri snuppa ville bli bedre, men heldigvis blir hun bare bedre og bedre for hver dag som går!

Synd å høre at du ikke får så mye avlastning. Du har ingen du kan spørre om hjelp? Det å bli avlasta noen få timer gjorde underverk for meg :)

Hun er to måneder nå, så jeg håper det vil bli bedre snart. Har noen jeg kan spørre om hjelp, så litt avlastning er mulig å få til av å til. Men akkurat nå er det hverdagen som er mest slitsom da folk er på arbeid på dagtid og jeg må ordne med henting og levering i barnehage og skole. Alt blir bedre med litt søvn, så håper på mer søvn i nærmeste fremtid:happy:

Hun er to måneder nå, så jeg håper det vil bli bedre snart. Har noen jeg kan spørre om hjelp, så litt avlastning er mulig å få til av å til. Men akkurat nå er det hverdagen som er mest slitsom da folk er på arbeid på dagtid og jeg må ordne med henting og levering i barnehage og skole. Alt blir bedre med litt søvn, så håper på mer søvn i nærmeste fremtid:happy:

Sniker fra februar /mars. Føler med dere! ♡ når begynte kolikken hos barnet deres?

Sniker fra februar /mars. Føler med dere! ♡ når begynte kolikken hos barnet deres?
To uker 4 dager fikk bukt på det da han var 2 mnd og fire dager

Nå har vi bare noe få timer om dagen som kan være kolikk så vi har en helt ny baby

Reflolog er tingen for oss tre behandlinger. Skal inn igjen for å sjekke at alt ennå er normalt neste uke") så er vi ferdig vil jeg tro:)

Hvordan går det med dere nå? :)
Håper du får deg litt mer søvn om nettene nå! <3

Det begynte veldig tidlig. Merker at jeg har begynt å fortrenge ting rundt den første tiden av livet hennes allerede. Kolikken hennes begynte vel når hun var et par uker. Når hun var 6-8 uker var det på sitt værste..!
Hun sliter fortsatt med magen om nettene, men ikke i lik grad.. Blir lite søvn enda, men skal ikke klage nå som ting begynner bli bedre! Hvordan går det hos dere?

Hvordan går det med dere nå? :)
Håper du får deg litt mer søvn om nettene nå! <3
Så fint å bli tenkt på❤
Det går litt bedre no, hun er bedre å roligere nå, men fortsatt er det lite søvn. Men hjelper veldig på å sleppe å bysse å bære på flere timer i strekk. Så mulig det er i ferd med å bli bra, uten at jeg tør si det sikkert;)

Så fint å bli tenkt på❤
Det går litt bedre no, hun er bedre å roligere nå, men fortsatt er det lite søvn. Men hjelper veldig på å sleppe å bysse å bære på flere timer i strekk. Så mulig det er i ferd med å bli bra, uten at jeg tør si det sikkert;)

Du glemte å *banke i bordet*

Husker når vi kom til det stadiet hvor jeg ikke trengte bære og bysse henne absolutt hele tiden. Det var helt fantastisk!! :D
Hvor gammel er snuppa di nå? Du skal se det blir mye bedre fremover! :)

Ting har heldigvis roet seg litt her hos oss også! *bank i bordet*
Vi sover fortsatt lite, men hun gråter mye mindre enn hva hun gjorde tidligere! Snuppa her er 3,5 mnd..

Du glemte å *banke i bordet*

Husker når vi kom til det stadiet hvor jeg ikke trengte bære og bysse henne absolutt hele tiden. Det var helt fantastisk!! :D
Hvor gammel er snuppa di nå? Du skal se det blir mye bedre fremover! :)

Ting har heldigvis roet seg litt her hos oss også! *bank i bordet*
Vi sover fortsatt lite, men hun gråter mye mindre enn hva hun gjorde tidligere! Snuppa her er 3,5 mnd..

Ops. 'Bank i bordet'
Så flott at det er roligere hos dere også. Lite søvn tror jeg vi begge kommer til å ha en stund til hehe. Heldigvis blir kroppen vant med det meste, men jeg må si jeg virkelig gleder meg til å sove en hel natt igjen og mest av alt rolige kvelder med voksentid

Back
Topp