Så sliten...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg er så sliten i dag. Liget mye våken i natt pga vondter.. Nå har jeg tatt meg en lang dusj og lagt meg i senga. Jeg er kjempesliten men får ikke sove. Det verker i ryggen og er en konstant stramming i magen (ikke rie stram;) )... Flere som sliter med å få slappet ordentlig av om dagen?

Både og.. Synes hvertfall det hjelper å legge seg i senga å bre dyna godt over å ligge der i mørket. Ikke alltid jeg får sove, men får hvertfall slappet av litt mer enn på sofan.
Håper du får litt hvile!

Ble bare en halv time søvn her i natt så er også sliten. Vonde kynnere fram til klokka tre, deretter satt jeg oppreist på sengekanten i en time for da gav det seg. Holdt på å velve til slutt. Så holdt mageboeren leven med å skumpe rundt til ca kvart over fem. Da sovna jeg omsider. Ti på seks våknet jeg av at ene bikkja bjeffa pga det blåser noe inni hampen ute.... Ikke fått sove noe etterpå heller selv om jeg er helt hinsides trøtt og sliten. Sukk! Skal bli godt når vi er ferdige med dette snaaart. Vekstkontroll på sykehuset i morgen :-)

Sliten, trøtt, null matlyst, null energi...
Forstår ikke hvordan jeg kommer meg gjennom dagene egentlig... :/
Vært ekstremt mye i det siste da, og nå har sambo i tillegg revet ned badet, så nå må jeg gå ned for å tisse om nettene. Og bruke vask oppe. Bråker rett ved soverommet, slitsomt nå som jeg i tillegg har blitt forkjølet og lurer på om omgangssyke er på vei...
Må likevel både levere og hente i barnehage, lage middag osv. Tungt...

Imorgen er det jordmor. Håper å få blåse ut litt der. 6 uker siden sist jeg var hos henne. Vært på vekstkontroll på føden da.
Nå er det tungt å tenke på at jeg kun er uke 34, samtidig som det er kaos å få baby nå.
Så må bare stresse ned, hvile, og få unna det lille jeg klarer.

Akkurat våknet fra en "nap" på 3 timer :O
Fikk ikke heller sove inatt, vondt i bekken/symf o spräng underlivet :((

Sliten lei og skjønner eigentleg ikkje koss eg ska holde ut dei neste dagene/ukene. Vær så snill lille baby og kom ut nooo :(

Akkurat våknet fra en "nap" på 3 timer :O
Fikk ikke heller sove inatt, vondt i bekken/symf o spräng underlivet :((
Jeg har akkurat våknet etter 2 gode timer på sofaen :) Så godt å kunne sove litt på dagen, da søvnen på natta blir borte pga vondter her og der.

Jeg er så sliten i dag. Liget mye våken i natt pga vondter.. Nå har jeg tatt meg en lang dusj og lagt meg i senga. Jeg er kjempesliten men får ikke sove. Det verker i ryggen og er en konstant stramming i magen (ikke rie stram;) )... Flere som sliter med å få slappet ordentlig av om dagen?

Å sove om natten er nesten umulig for meg. Er helt tett i høyre nesebor med engang jeg skal legge meg :-( når jeg endelig har funnet en behagelig stilling for magen og ryggen så får jeg ikke puste pga nesen. Når mannen går på jobb klokken seks har jeg kanskje fått opp til 3 timers søvn, men får ikke sove mer, så da står jeg opp :-)

Etter noen timer får jeg kanskje en høneblund på sofaen. Virker som om det er der jeg sover best.

Men resultatet blir jo at jeg ikke har så mye energi til å gjøre så mye...

Back
Topp