min lille hemmelighet :)
Betatt av forumet
Huff det var trist å lese! klem til deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingene for deg og håper spira fortsatt sitter.. spa inn på bk! Store klem fra meg..Takk for alle gode ord og tanker. Har fremdeles ikke begyndt å blø noe mere, men testen er jo svakere så antar at det ikke er liv laga. Får bare vente på at kroppen ordner opp. Skal ta en ny test imorgen tidlig og jordmoren ringer meg imorgen for å gi meg en avtale.
fra appen
Krysser fingene for deg og håper spira fortsatt sitter.. spa inn på bk! Store klem fra meg..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei nei nei! Det skulle ikke skje! Skjønner godt du er skuffa. Bli hjemme og plei deg selv. Har du noen hos deg som kan trøste? Sender masse varme tanker <3
Sender deg en god klem, dette har du ikke fortjent enda en gang får du noe hjelp ang dette? Det er ikke menneskelig å gå igjennom dette gang på gang!
Huff, det skulle jo ikke gå sånn. Men godt at dere har hverandre og at søster er der nå. Og selvfølgelig er mannen din også lei seg, det skjønner jeg godt. Det er jo vondt for dere begge dette. Også er det jo trist å se den man elsker være lei seg også:-( <3Jada, vi har besøk av min sin søster, så hun er her med meg, og mannen min er alltid der for meg når han kommer hjem fra jobb, selv om jeg vet han er kjempetrist for dette også, han nekter og tro at det er sant ennå han.