Så skjer det igjen da..........:-(

Huff :( det var trist å lese! :( klem til deg!

Takk for alle gode ord og tanker. Har fremdeles ikke begyndt å blø noe mere, men testen er jo svakere så antar at det ikke er liv laga. Får bare vente på at kroppen ordner opp. Skal ta en ny test imorgen tidlig og jordmoren ringer meg imorgen for å gi meg en avtale.

fra appen :-)
Krysser fingene for deg og håper spira fortsatt sitter.. spa inn på bk! Store klem fra meg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:( Huff....har ikke ord...tenker på deg :pale . Ta vare på deg selv og ta i mot all støtte i fra familien nå. Stor trøsteklem fra meg

Krysser fingene for deg og håper spira fortsatt sitter.. spa inn på bk! Store klem fra meg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk kjære deg,har på følesen at dette har gått galt dessverre. Virker bare som om kroppen ikke får satt igang, kan jo ha noe med babyklisteret å gjøre, har nemlig tatt krisedose idag, og tenker som så at så lenge hcg'en må ha gått nedover siden testen er svakere, er kanskje embryoet dødt, og da funker vel ikke bk uansett. Håper uansett på oppfølging av jordmor til tross for hvilken vei dette går. De tar ikke hcg prøver her i sverige, og det er jordmor som kun håndterer gravide her, ikke legen, så de er veldig flinke. Det verste er å ikke vite noenting, så håper på å bli litt klokere snart. Jeg er så lei alt akkurat nå, men begynner så litt å akseptere at det nå ble sånn, trist.

Nei nei nei! Det skulle ikke skje! Skjønner godt du er skuffa. Bli hjemme og plei deg selv. Har du noen hos deg som kan trøste? Sender masse varme tanker <3

Jada, vi har besøk av min sin søster, så hun er her med meg, og mannen min er alltid der for meg når han kommer hjem fra jobb, selv om jeg vet han er kjempetrist for dette også, han nekter og tro at det er sant ennå han.

Sender deg en god klem, dette har du ikke fortjent enda en gang :( :( får du noe hjelp ang dette? Det er ikke menneskelig å gå igjennom dette gang på gang! :( :(

Har snakket med jordmor idag, hun skulle ringe meg tilbake imorgen slik at jeg kunne få en avtale så vi kunne diskutere veien videre uansett hva som skjer nå. Håper jo at det blir tett oppfølging heretter

Jada, vi har besøk av min sin søster, så hun er her med meg, og mannen min er alltid der for meg når han kommer hjem fra jobb, selv om jeg vet han er kjempetrist for dette også, han nekter og tro at det er sant ennå han.
Huff, det skulle jo ikke gå sånn. Men godt at dere har hverandre og at søster er der nå. Og selvfølgelig er mannen din også lei seg, det skjønner jeg godt. Det er jo vondt for dere begge dette. Også er det jo trist å se den man elsker være lei seg også:-( <3

Du har all verdens grunn til å ta et par sykedager, dette er både en fysisk og ikke minst en psykisk påkjenning! Gjorde det samme da jeg mista sist gang, hadde ikke hatt noe å gjøre på jobben uansett! Uttafor, trist og blødninger. Jeg tok det som en sørgedag. Krysser likevel fingrene for deg, mirakler skjer hele tiden! klem

Back
Topp