Så skjer det igjen da..........:-(

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Hadde en SA i 5 uke i juni. Nå skjer det nok igjen. Jeg hadde masse mens murringer i mange timer i strekk igår. Sent igår kveld gikk jeg på toalettet og hva ser jeg, joda rent blod på papiret. Nå spotter jeg hele tiden. Så jeg tok en test nå for å se og den er så svak. Fremdeles positiv, men svakere enn min første test. Så nå mister jeg nok igjen. Orker ikke gå på jobb, er så lei meg nå.........

Den ser faktisk nesten negativ ut syntes jeg.... :sad010

fra appen :)

Vedlegg

• 1378283709400.jpg
    1378283709400.jpg
    27,1 KB · Visninger: 131
Nei nei nei! Det skulle ikke skje! Skjønner godt du er skuffa. Bli hjemme og plei deg selv. Har du noen hos deg som kan trøste? Sender masse varme tanker <3

Å nei:( Skjønner hva du går gjennom:(
Håper du har noen sammen med deg.
Klem:)

Nei nei nei :(
*stor klem herifra*

Så trist....føler med deg:(
Pass på deg selv og kos ekstra mye med de andre 5 <3

Så utrolig trist :-( Masse styrke sendes din vei og håper spira snart sitter for godt !

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Sender deg en god klem, dette har du ikke fortjent enda en gang :( :( får du noe hjelp ang dette? Det er ikke menneskelig å gå igjennom dette gang på gang! :( :(

Dette var utrolig trist å lese! Håper du klarer å holde motet oppe, og at du har noen som gir deg støtte og hjelp.

Takk for alle gode ord og tanker. Har fremdeles ikke begyndt å blø noe mere, men testen er jo svakere så antar at det ikke er liv laga. Får bare vente på at kroppen ordner opp. Skal ta en ny test imorgen tidlig og jordmoren ringer meg imorgen for å gi meg en avtale.

fra appen :-)

Back
Topp