Ja mannen er flink og mater flaskebabyen hele natta, og vi er blitt flinkere til å søke avlastning hos familie![]()
Så bra, må ta den hjelpen man kan få[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mannen er flink og mater flaskebabyen hele natta, og vi er blitt flinkere til å søke avlastning hos familie![]()
De siste dagene har hun sovnet 18:30/19:00 og sovet 15-30min før det er full fest frem til kl.22[emoji85]
Hun ligger og snakker, spreller og ler - kjempesøt, mens mammaen er kjempetrøtt[emoji28][emoji7]
Misunner dere som plutselig må gi ett nattmåltid. Her skal hun ammes annenhver time fortsatt (og hun spiser skikkelig, ikke bare litt for innsovning).
4t sammenhengende søvn høres magisk ut nå [emoji28]
Haha, gullfisk hjerne fikk jeg etter førsta, så det kan vel ikke bli stort verre her. Satte kaffekoppen i kjøleskapet idagHåper det ordner seg etter dette separasjonsangst-utviklingstrinnet [emoji1] Hvis hun i tillegg kan slutte å gulpe snart blir livet straks mye bedre [emoji173]
I følge helsesøster trenger hun ikke mat om natten, men det bryr vesla seg overhodet ikke om. Og hun er jo tydeligvis sulten sånn som hun spiser
Holder ut, selvom hjernen snart er tom for ord og jeg har gullfisk hukommelse [emoji23]
fjern som ei døgnflue!
nå gruer jeg meg til det!