så sint!

Tullhønsa

Flørter med forumet
er skikkelig forbanna! er så jævla drit lei alt nå!
har tilogmed tatt meg en røyk etter at jeg har vært røykfri i 4 uker idag.. JA, jeg er jo en idiot!
føler meg helt alene og synes alt bare er DRIT i dag.. sorry, må bare få tømt meg..
helvettes dritt fans MANNFOLK!

Huff da. hørtes ikke ut som du hadde det noe særlig selv om du ikke sier noe om hva det er.. håper det ordner seg.

ja,mannfolk er no herk innimellom[:'(]
Håper det ordner seg,o at du tar ut aggresjonen din på noe annet enn røyk-den er hverken bra for deg eller babyen[;)]

Offameg.. så fælt med slike dager.. er det hormonene eller HAR DU VIKRKELIG GRUNN TIL Å VERE FORBANNA?
Jeg sitter her og er småsur på gubben som er på afterski og drikker mens jeg sitter hjemme å spyr. Men det er hormoner.

Håper det går seg til, fort.

Klemmepå..

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Uff da [&:]

synes selv at jeg har GOD grunn til å være skikkelig forbanna, men kanskje jeg overreagerer?
ikke vet jeg..
Han dro ut for å drikke I GÅR og kom hjem I DAG når jeg var dratt ut istad i 19-tiden..
En ting er at han blir borte i over et døgn for å drikke å feste, men når jeg er gravid og vi skal ha barn er det vel på tide å begynne å vokse opp!!!
Kjenner jeg er så sint at det er like før jeg eksploderer.
Han drikker sjelden, men dette er såååå typsik!

Virker vel som jeg er den naive patetiske kjæresten som ringer og sender meldinger i ett sett når han er på fest, men det gjør jeg ikke. For det verste jeg selv vet er å sitte på fest også er kjerringa til guttene klingærne for at de ikke kommer hjem og ringer kreti og peti alle veier!

For min del kunne han drukket i dagesvis hadde det ikke vært for at jeg er gravid! Men er så sint at jeg snart koker over her..

Jeg hadde eksplodert om min hadde reist på fest og kommet hjem dagen etter [&:] Om det var en planlagt overnatting på et hotell eller hytte, så er det en annen sak.. men å ikke komme hjem helt sann plutselig.. nei vet du hva! *ka-pang*

Back
Topp