Så seint??

~StRaToS~

Forumet er livet
Gutten var ute med nabogutten igår og spilte fotball da han plutselig kom inn og spurte om vi og ikke kunne dra til skalldyrfestivalen i byen. Klokken var da 20.00.
Nei sa jeg, det er alt for sent. Etter det masse masing[8D]
Men nabogutten(som er 7) ble med mammaen sin og så på big wam konserten som begynte 22.30. Ferdig God knows...
Jeg hadde blitt flau jeg hvis jeg hadde blitt sett ute på konsert med min 7 åring helt ute til midnatt[8|]
Er det ikke alt for sent eller er det akseptabelt ute i den store verden??[8|]

Er jo ikke noe vi har gjort hittill så derfor lurer jeg på om vi ikke skal dra nedover i kveld, dslv om ikke big wam spiller da. Hadde jo lyst til å dra igår, men hadde ikke barnevakt.

hahaha.. jeg var der nede i går og tviler på noen hadde sett rart på deg for det krydde av unger. traff flere jeg kjenner med barn ned i 5 års alderen som skulle på wigwam. men om det var noe trøst så har jeg hørt mange som måtte gå hjem fordi det var så høyt.. folk satt på ime og kunne høre det..

ORIGINAL: Tinha

hahaha.. jeg var der nede i går og tviler på noen hadde sett rart på deg for det krydde av unger. traff flere jeg kjenner med barn ned i 5 års alderen som skulle på wigwam. men om det var noe trøst så har jeg hørt mange som måtte gå hjem fordi det var så høyt.. folk satt på ime og kunne høre det..

Seriøst?? Folk er jo gale her i Mandal. Men det er jo ikke så ofte det skjer noe spennende her, så forstår det på et vis[8D]

Hva med hvis det var kapeinsabeltann da den begynner jo 22 eller 23 og varer en stund er det for sent også???
Så lenge det er helg ser jeg ikke noe feil i det, men det er meg[8D]

Vet at det kanskje ikke helt kan samenlignes med en konsert men det er jo sent det også

Jeg hadde nok ikke reagert. Kaptein Sabeltann-showene begynner jo også ganske seint på kvelden, og der er det jo barn som er mye yngre enn 7. Tipper det var kjekt for 7-åringen å se på Wig Wam[:D]

Da CarpeDiem spilte på Blinken her i byen så var det også mye unger på den konserten - så tror ikke folk er verre i Mandal enn i Sandnes[:D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

ORIGINAL: Tinha

Seriøst?? Folk er jo gale her i Mandal. Men det er jo ikke så ofte det skjer noe spennende her, så forstår det på et vis[8D]

helt seriøst. men var seff mye fulle folk og, (men er jo mandal) og de fleste skal jo ut i dag og, så sikkert mere av de da. er jo litt mer familie vennlig med nattåpne butikker.. jeg ser ikke problemet i det. jeg var jo med mamma og de fra den alderen til langt ut på natt.. er jo ei gang i året det skjer.. så og noen med toåringer som satt å halvsov i vogna.. mine var hjemme da men eldste var nede med pappaen på etter middagen/tidlig på kvelden.

Er jo litt sånn tradisjon med skalldyren da.. å skjer bare ei gang i året? så ser ikke helt problemet med å ta ungene med ut så sendt..
å det var maaange små barn på wigwham konserten igårkveld[8D]

Back
Topp