Så satt vi her da!

*Labambie

Forumet er livet
Noen veldig få... 

Så hva er grunnen til at du er våken nå, og hvor lenge blir du utover? 

Jeg er egentlig bare våken fordi jeg har fri og slipper stå opp tidlig i morgen. Sitter å kikker på Dronninglund på Google Maps siden vi skal dit om to uker, skikkelig lame, men... Blir nok ikke så lenge. 

Tenkte jeg skulle prøve å kubbe nå faktisk. 
Får ikke sove lenge i morgen tidlig siden jeg skal kjøre i barnehagen nemlig :/ 

Sååå... Enjoy resten av natta :p 

Jeg er vel våken mest fordi jeg kan.. ferie, mini skal i barnehagen i morgen og jeg er littebitt ensom nå på natterstid..

Jeg er våken rett og slett for at jeg ikke var heeeelt klar for senga.
Huff, e vist blitt en stygg vane nå når jeg ikke har skole og sitte lenger og lenger våken på natterstid..må jo opp likevel tidlig pga ungene :) Men er nå godt med litt "alenetid" foran dataen..

Jeg er våken fordi jeg har vonde kynnere og får ikke sove av den grunn. Prøver å få min samboer til å klemme litt i ryggen, men tror han sovner:p

Jeg har sitti og lest linken som Tøsa la ut istad. Wow, sier jeg bare. Men nå tror jeg det blir natta! Hva med deg LaBambie?

Jeg har fri imorgen, slipper å stå opp, og kan sooove:D Jeg aner ikke hvor lenge jeg blir:)

suttelutt skrev:
Jeg er våken rett og slett for at jeg ikke var heeeelt klar for senga.
Huff, e vist blitt en stygg vane nå når jeg ikke har skole og sitte lenger og lenger våken på natterstid..må jo opp likevel tidlig pga ungene :) Men er nå godt med litt "alenetid" foran dataen..

Ja, utrolig hva den alenetiden gjør altså.. Jeg har jo det hele dagen, men det går bort i husarbeid og annet tull. Jeg er forsåvidt alene hele tiden, bortsett fra mini da.

Jeg er det man kaller et " over i morra menneske" ... Går på søvn hormoner. Jeg blir vell oppe sånn som jeg pleier til i 6/7 tia :)

Er leeeeeeenge siden jeg har sittet oppe alene og nå var det egentlig litt for godt! 

Ser masterchef i bakgrunnen her og gleder meg til jeg kan slanke meg!  hoho

Sambo er bortreist, så da har jeg ingen grunn til å legge meg...at minsten våkner halv 7 er jo ikke motivasjon nok!

lickedi skrev:
er hjelpepleier på en dps avd..:)

Lucky you... Eg har kun jobba på akutt psyk avd, sku egentlig beg på ein dps. Men vart gravid. No er eg på ein omsorgsbolig. Er miljøterp.

er veldig spennende jobb..:) siden jeg er gravid nå blir det vell straks permisjon på meg, vis ikke de finner noe annet jeg kan gjøre, har  ikke lov og jobbe her lenger enn de 3 første mnd når en er gravid..

lickedi skrev:
er veldig spennende jobb..:) siden jeg er gravid nå blir det vell straks permisjon på meg, vis ikke de finner noe annet jeg kan gjøre, har  ikke lov og jobbe her lenger enn de 3 første mnd når en er gravid..

Er det ein blandings post du er på? Eg jobba med stemningslidelser.

Back
Topp