Så satt man her da....

Wannebe

Glad i forumet
... og ventet på jordmor:) Første kontrollen hos henne, og jeg gruer meg... Var hos henne et par ganger i forrige svangerskap, og hun er litt for mye av det gode;) Men håper det blir bedre når hun er min faste, kan jo hende jeg blir vant til henne:p
Flere som skal på kontroller i dag?:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Lykke til på kontroll

Lykke til på kontrollen. Håper du får/fikk en fin time :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

... og ventet på jordmor:) Første kontrollen hos henne, og jeg gruer meg... Var hos henne et par ganger i forrige svangerskap, og hun er litt for mye av det gode;) Men håper det blir bedre når hun er min faste, kan jo hende jeg blir vant til henne:p
Flere som skal på kontroller i dag?:)

Prinsesse juli 13☆

Hvordan gikk timen? :) Håper det gikk bra!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper timen gikk bra.
Jordmoren min var veldig hygglig. Selv om noen av rådene hennes var litt for overdrevet syntes jeg.

Håper det gikk fint :) jeg skal ikke til jordmor før enn etter oul den 19.sept :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Timen gikk greit, men jeg kjenner at vi ikke er på samme bølgelengde... Hun er på Mars og jeg er på jorda:p Men men.. Har jo ikke planer om å tilbringe masse tid hos henne så går vel bra:) Hun er jo hyggelig og sånn:)

Prinsesse juli 13☆

Timen gikk greit, men jeg kjenner at vi ikke er på samme bølgelengde... Hun er på Mars og jeg er på jorda:p Men men.. Har jo ikke planer om å tilbringe masse tid hos henne så går vel bra:) Hun er jo hyggelig og sånn:)

Prinsesse juli 13☆
Så fint at det gikk bra :)

Prinsesse juli 13☆
Sånn er min og! Merker at vi ikke er enige om ting så det blir litt klæsh.. lurer på om jeg skal kansellere neste time og heller gå til min superkoselige fastlege. Noen grunn til at ikke du gjør det?

Sånn er min og! Merker at vi ikke er enige om ting så det blir litt klæsh.. lurer på om jeg skal kansellere neste time og heller gå til min superkoselige fastlege. Noen grunn til at ikke du gjør det?
Jeg skal ikke tilbake til henne før om 8 uker, også når jeg har passert uke 30 begynner jeg med oppfølging på sykehuset:) Så er ikke snakk om mange gangene jeg skal til henne, så lenge alt går greit:) Legen min har alt for mye pasienter, så jeg får nesten dårlig samvittighet av å gå til han hvis ikke jeg absolutt trenger det;) Ja jeg er litt rar:p

Prinsesse juli 13☆

Back
Topp