Så satt jeg her.....

Suverina

Gift med forumet
Vell vell...
Ble hjemme kveld på meg i kveld..
Skulle på julebor til jobben til samboer, MEN Aleksander er enda syk med feber.. [:(]
Så da var jeg fint nødt til å gi slipp på mine feste og drikke planer i kveld..
Så da blir jeg vel bare å sitte her i kveld...

ORIGINAL: Fairyfly

huffdå[&o]mangen små syke for tiden.håper han blir bedre i løpet av natten/morgendagen.

Ja, syns så synd på dem små når de er syke...
Han har hatt høy feber siden torsdag, så håper han blir bedre snart.

Så dumt han er syk!  Jeg gikk glipp av julebord i går jeg, var litt kjipt... Håper han snart er frisk og rask [:)]   Kos deg alene hjemme i kveld!!

God bedring til gutten din[:)]

ORIGINAL: MV07

Så dumt han er syk!  Jeg gikk glipp av julebord i går jeg, var litt kjipt... Håper han snart er frisk og rask [:)]   Kos deg alene hjemme i kveld!!

Takk for det...[:D]

Min mann er også på julebord i kveld[:D] Kjipt med syke barn, god bedring til gutten din[:D]

ORIGINAL: nannaanita

Så trist at han er syk enda da. Håper du får en fin kveld selv om den ikke ble som du ville da.

Ja, stakkars gutten er full av feber enda..
Satser på en data og tv kveld.. [;)]

ORIGINAL: TMB

Uff, dakar Aleksander![:(] Håper han blir frisk snart! Masse god bedring![:)]

Du er forresten ikke alene om å sitte hjemme alene, sambo er også på julebord i kveld.

Får du ikke være med på julebord?
Hvordan gikk det på fredag?

Jeg å sitter hjemme.

sambo er på kompis julebord.

Har akk spist kinamat. ligger på sofaen med dyna[:D] skal se en film nå å drikke julebrus og spise en stoooooooooooor pose med godteri[:D]

deilig[:D]

god bedring til gutten din, kjedelig når de er syke. får vondt i mammahjertet[:(]

ORIGINAL: TMB

Nei, de fikk ikke ha med seg partner[:@] Dårlig gjort altså!

Jo, kjempekoslig på fredag, mamsen hadde disket opp med mye godt[:D] Var innom jobben din for å gi deg gavene, men du var jo hjemme med Aleksander. Neste treff blir hos meg den 10.[:D] 

Ja, det var dårlig[:@] Vi får ta oss en jentefest en gang[:)]
Supert, da kommer vi[:D] Gleder meg allerede=)

KOMMER NOK FLERE SAMMENKOMSTER SOM DU KAN KOSE DEG I.[:)]

Back
Topp