Så rart....

tinejento

Elsker forumet
Det er så rart..
Gullet vårt er snart 6 mnd. Føler disse mnd bare har sust forbi samtidig som at jeg ikke kan huske hvordan det var uten han!!
Prøver å tenke tilbake på hvordan det var å kunne gjøre hva jeg ville når jeg ville, dra hvor jeg ville osv osv, men det er heeelt glemt!![8|][;)]
Har det sååå fantastisk nå, ville ikke bytta med noen!!
Ja, jeg er sliten, trøtt og føler jeg har tusen ting jeg aldri blir ferdig med, men det betyr liksom ingenting når jeg sitter her å ser på gullet mitt[:)]
Akkuratt nå sitter han i hoppedissa si ved siden av meg og ler og hopper som en gal Godgutten!!

Vi er så glad i denne gullklumpen vår altså!!!!!!!

Ja, livet er hærlig!!!!!

Kjempe herlig! [;)] Kan ikke tenke meg å bytte ut mammatilværelsen med noe som helst anna! Har det helt topp, og er verdens lykkeligste! [:D]

Ja er det ikke rart? Akkurat som livet man hadde før de små kom til er helt glemt..... [8|][:D]
Tenk at 6mnd kan gå så fort....

Jammen er det ikke snart jul

Du har så rett tinejento! Hva var vel livet uten deg trallallalalallla hihi! Vile heller aldri byttet det bort mot noe som helst![:)]

Som jeg skulle sagt det selv!!!
Det er en ubeskrivelig god følelse å være mamma!
Har det selv bedre enn jeg noen gang har hatt!![:D]
Å ville aldri i verden ha bytta med noe!!!

Jepp! Det er helt herlig! [:D][:D]
Noen dager er skikkelig slitsomme og fulle av kaos, huset er støvete og hauger med klær som må vakses.... Men det spille ingen rolle når en av småtrolla kommer luskende og sier: Du er verdens beste mamma! [:)]
Eller når lillemor smiler sitt største smil og ler en trillende latter..... *sukk* [:)]

ORIGINAL: ~ruby~

Jepp! Det er helt herlig! [:D][:D]
Noen dager er skikkelig slitsomme og fulle av kaos, huset er støvete og hauger med klær som må vakses.... Men det spille ingen rolle når en av småtrolla kommer luskende og sier: Du er verdens beste mamma! [:)]
Eller når lillemor smiler sitt største smil og ler en trillende latter..... *sukk* [:)]

*SMELT*

Må signere dere alle sammen! [:D]
Vi er så utrolig heldige som får oppleve dette. Har et vennepar som har vært i Finland for eggdonasjon to ganger. De har ikke fått resultatet etter siste gang, håper så inderlig at det klaffer for dem! Når jeg ser hvordan de strever så blir jeg så takknemlig for det jeg har!

ORIGINAL: Gina84

Ja livet er herlig[:D]

ORIGINAL: tinejento

Det er så rart..
Prøver å tenke tilbake på hvordan det var å kunne gjøre hva jeg ville når jeg ville, dra hvor jeg ville osv osv, men det er heeelt glemt!![8|][;)]
Har det sååå fantastisk nå, ville ikke bytta med noen!!
Ja, jeg er sliten, trøtt og føler jeg har tusen ting jeg aldri blir ferdig med, men det betyr liksom ingenting når jeg sitter her å ser på gullet mitt[:)]

Vi er så glad i denne gullklumpen vår altså!!!!!!!

Sign!

Ja, livet er virkelig herlig!!
Hver kveld (spesielt) når vi har lagt oss, sier vi begge hvor nydelig gutten vår er. Han er et lite mirakel! Vi kunne ikke tenkt oss å hatt det annerledes [:D]
Og vi savner så absolutt ikke livet vi levde før Sondre kom til verden! Altså, JEG savner ikke all fest og moro (var jo ganske masse i studietida etc. Hihi!), Vegard får dra ut med kompisene sine når han vil. Nekter han ikke til noe [;)]
Men jeg vil mye heller kose meg sammen med gullet mitt! Men en fest i ny og ned må til da! Det er jo bare moro og sosialt [:D]

Gleder meg til julebord i Sverige neste helg, og i jula blir det nok noen julefester!

Back
Topp