så rart....

moniqe

Forelsket i forumet
å vær hjem alein om dagan. litjmann hadd tilvenning sånn halvveis sist uke i bhg. sku ha tilvenning igår å ...mn gikk etter 15 min. han storkosa sæ hele dagen. henta han igjen i halvtre tida... villa ikke hjem nei...hehe... så bli lang dag i dag å for litjmann. hadd ikke tida te å vent på mamman sin i mårrest. så han henta fram sekken sin og dro den te gangen sjøl... ivrig te å dra i bhg. håpe d vare...hehe... for no har æ kanskje fått mæ litt jobb innimellom. som tilkallingsvikar ved ekstra  jobbing og sjukdom som vasker.  bli godt å kom i gang igjen. dagan bli lang når han e i bhg. kan ikke vask leiligheta kvar dag heller....
merke å at han plukke opp ting kjapt. så e spent på om språket has bli å bedre sæ kraftig den nærmeste tida fremover. han e litt utydelig i uttalen. mn han prøve. forstår vel my syns æ. også e han kjempeflink te å hjelp te. ska rydd opp leikan sin, hjelp te me å sett fram på bordet. legg skittentøyet i vaskemaskina, ta ut og bær korga så vi kan heng opp kleia. legg i korga når d e tøtr og legg inn i skap. ++++   håpe d å varer.... ellers så e han flink te å finn på sprell. jepp. e ein liten ramponge me sjarm som veit ka han ikke har lov te ja. merkes på smilet, latteren og glimte i øyan. bestemt e han å... kan kom krokodilletåra ja. mn går fort over.

hehe....beklager lengda...e visst pratsjuk idag....

Så bra at han trives i barnehagen!

Skjønner godt at du synes det blir litt tomt og rart ja. Litt rart å bare være hjemme, uten barn, liksom? Får håpe det ordner seg med jobbing fremover da!

ORIGINAL: Glad70

Skjønner godt at du synes det blir litt tomt og rart ja. Litt rart å bare være hjemme, uten barn, liksom? Får håpe det ordner seg med jobbing fremover da!

sign[:)]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

sign[:)]

Me too [;)]

Jeg slenger meg på denne[:)]

ORIGINAL: camika

Jeg slenger meg på denne[:)]

Jeg også!

Så flink han er da!![:D][:D] Så bra at han trives i barnehagen!![:)][:)][:)]
Skjønner godt at du syns det er rart og ensomt å gå hjemme når han er i barnehagen. Det samme gjør jeg!![8|][8D]
Eline begynte i barenhagen forrige uke! Jeg har fått vaska huset  en dag og vært på shopping[:)] Håper jeg få rmeg en jobb snart..[8|]

Back
Topp