Så rart!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Tida flyr, i dag er det et år siden vi var på storkklinikken i København og laga lillemor! Helt utrolig! Blir litt sentimental når jeg tenker på hvor heldige vi var, første forsøk og vips så har vi fått verdens nydeligste datter! <3

Tida flyr, i dag er det et år siden vi var på storkklinikken i København og laga lillemor! Helt utrolig! Blir litt sentimental når jeg tenker på hvor heldige vi var, første forsøk og vips så har vi fått verdens nydeligste datter! <3
Åååååh <3 merkelig rart ja! Ca en uke til unnfangelsen her... (Jada vi vet datoen siden mannen pendlet...!) hihi :) tenk så fort!! Og at den lille bittelille dingsen av et frø kan bli noe så nydelig <3

Næmmen, da er det jo egentlig veslas første bursdag, da! :)

Her er datoen 12.mai. (gubben jobbet døgnet rundt alle dager unntatt én.:p) besynderlig hva man egentlig husker!

1. mai-helga her, mannen og jeg bodde på hver vår kant av landet.. Neste helg han kom på besøk var 17. mai-helga og da fikk vi positiv test ;)

Rart! Her må det ha vært 16. Mai ... Og jeg fikk jo først av oss alle :O

Back
Topp