Håper du får litt hvile før Grand finale ;-)Vonde kynnere i hele natt.. Bahhh... som fortsetter i dag, bare ikke like vonde.. 36 uker i dag.. i påska kan ho bare komme i grunn, kjenner jeg er så gåen nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får litt hvile før Grand finale ;-)Vonde kynnere i hele natt.. Bahhh... som fortsetter i dag, bare ikke like vonde.. 36 uker i dag.. i påska kan ho bare komme i grunn, kjenner jeg er så gåen nå...
Så spennendeJeg hadde NULL modning eller tegn på noe som helst, gikk 12 dager over og ble satt i gang og endte i akutt KS.
Nå har jeg hatt ubehag, smerter og kynnere igjennom hele svangerskapet, og de siste få ukene har vært ufattelig slitsomme. Har kjent på absolutt ALT man kan få av ubehag og modningstegn tror jeg.
Så det er vanvittig spennende! Har vært veldig slitsomt, men jeg er helt henrykt over at jeg får oppleve denne spennende tiden med alle disse tegnene. Sist var det overhode ingen spenning i noe som helst, og jeg bare hadde det i underbevisstheten at jeg kom til å gå maks overtid og bli satt i gang.
Føler meg som førstegangs nå siden alt er så annerledes ;D
Virker som du skal slippe og vente så lenge ;-)Termin 6 april
Håper det, men ikke godt å vite...Virker som du skal slippe og vente så lenge ;-)
Og der gikk slimproppen! Men d skjer nok ikke någe under heilt ennå fordeom...Håper det, men ikke godt å vite...