Så mye mensmurring og nedpress!

Jeg har også de siste dagene fått kynnere som tar skikkelig tak i magen. Det kommer flere slike på rappen også går det over i de som man ikke kjenner.

Hadde også veldig mye stikking der nede for et par dager siden men det har gitt seg nå.

Hadde ikke så mye stikking og så vonde kynnere sist svangerskap. Lurer på om det er modning som er på gang. :) 34+5 i dag

Jeg hadde NULL modning eller tegn på noe som helst, gikk 12 dager over og ble satt i gang og endte i akutt KS.

Nå har jeg hatt ubehag, smerter og kynnere igjennom hele svangerskapet, og de siste få ukene har vært ufattelig slitsomme. Har kjent på absolutt ALT man kan få av ubehag og modningstegn tror jeg.
Så det er vanvittig spennende! Har vært veldig slitsomt, men jeg er helt henrykt over at jeg får oppleve denne spennende tiden med alle disse tegnene. Sist var det overhode ingen spenning i noe som helst, og jeg bare hadde det i underbevisstheten at jeg kom til å gå maks overtid og bli satt i gang.
Føler meg som førstegangs nå siden alt er så annerledes ;D

Jeg hadde NULL modning eller tegn på noe som helst, gikk 12 dager over og ble satt i gang og endte i akutt KS.

Nå har jeg hatt ubehag, smerter og kynnere igjennom hele svangerskapet, og de siste få ukene har vært ufattelig slitsomme. Har kjent på absolutt ALT man kan få av ubehag og modningstegn tror jeg.
Så det er vanvittig spennende! Har vært veldig slitsomt, men jeg er helt henrykt over at jeg får oppleve denne spennende tiden med alle disse tegnene. Sist var det overhode ingen spenning i noe som helst, og jeg bare hadde det i underbevisstheten at jeg kom til å gå maks overtid og bli satt i gang.
Føler meg som førstegangs nå siden alt er så annerledes ;D
Så spennende :D

Dette er 4 svangerskapet mitt og jeg har aldri hatt så mye smerter som denne gang. Skikkelig heftige kynnerar som jeg våkner av midt på natta, verker i magen og ryggen og verker direkte der man kun kjenner når man blir undersøkt eller føder! Tenker konstant på fødsel. Men skuffende lite fremgang. Under 2 cm åpning og lite tøyelig. Mye smerter for svært lite. Jeg syns det er kjempe spennende hvordan kroppen gjør seg klar til den store jobben, men dette syns jeg er heftig. Huset ser ikke ut! Jeg får ikke gjort mer enn å stelle ungene å være med de. I natt svetta jeg for jeg hadde så kraftige smerter. 4 mann er en luring.......

Har hatt kynnere hver dag siden uke 20 (37+3 nå) og på søndag begynte de å bli sterkere, nesten på grensen til vond. Så håper da fødselen blir å gå kjapt og greit, og muligens kan starte litt før termin. Veldig lei nå :-)

Har hatt vonde kynnere av og på i over en uke nå og på søndag begynte mensmurring med vonde tak. Det har roet seg litt, men jeg skal ikke gjøre mye før kroppen sier ifra :(

Back
Topp