Så mye mensmurring og nedpress!

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
flere? Lurer på om det er modning på gang, og ser ikke bort fra det siden jeg har gått med 3-4cm åpning mange uker før de to andre plutselig kom! Er forresten 34+2, og Dette er nr 3.. Flere som kjenner på det samme for tiden? Skal på kontroll og vurdering på føden 6. April, så er litt spent på hvordan det ligger Ann da mtp planlegging og igangsettelse!:eek:

Ikke noe nedpress her, men har hatt mye murring i det siste, litt som "oh pokker nå har jeg mensen!", det har spesielt kommet om jeg har vært litt sliten... Er 35 uker i dag.

Om du blir veldig nervøs kan du jo alltid dra på kontrollen tidligere, kan jo være greit å få sjekka tenker jeg :)

Ikke noe nedpress her, men har hatt mye murring i det siste, litt som "oh pokker nå har jeg mensen!", det har spesielt kommet om jeg har vært litt sliten... Er 35 uker i dag.

Om du blir veldig nervøs kan du jo alltid dra på kontrollen tidligere, kan jo være greit å få sjekka tenker jeg :)
Ja, i dag føles det ut som mensen skal komme:p er egentlig ikke nervøs, bare spent på om det er kroppen som begynner å gjøre seg klar;) skal til jordmor neste uke, og hun sa hun skulle sjekke da... Har to styrtfødsler bak meg, og med lang reisevei er det greit med litt kontroll:p

Ja, i dag føles det ut som mensen skal komme:p er egentlig ikke nervøs, bare spent på om det er kroppen som begynner å gjøre seg klar;) skal til jordmor neste uke, og hun sa hun skulle sjekke da... Har to styrtfødsler bak meg, og med lang reisevei er det greit med litt kontroll:p

Hehe... Ja da er det virkelig greit å ha litt kontroll, men da har du jo en del erfaring og kanskje kjenner igjen symptomene også :)

Hehe... Ja da er det virkelig greit å ha litt kontroll, men da har du jo en del erfaring og kanskje kjenner igjen symptomene også :)
Ja, veldig fornøyd med oppfølging, og føler meg godt ivaretatt og hørt:) Nja, det er det som er litt sånn skummelt med en styrtfødsel... Er liksom ikke igang før det plutselig er over:p Hehe... Derfor igangsettelse før termin, tross at jeg har født over termin de andre gangene;)

Hehe... .Er vel det som skal være en del av spenningen med det hele, og aldri vite når og hvor lenge fødselen tar. For min del er det veldig synd at jeg er kontrollfreak og blir super stressa når jeg ikke har en plan som lar meg forestille meg åssen det blir :p
Så spennende blir det! Lykke til uansett! :D

Hehe... .Er vel det som skal være en del av spenningen med det hele, og aldri vite når og hvor lenge fødselen tar. For min del er det veldig synd at jeg er kontrollfreak og blir super stressa når jeg ikke har en plan som lar meg forestille meg åssen det blir :p
Så spennende blir det! Lykke til uansett! :D
Ja, og hadde vi hatt kort reisevei, hadde det ikke vært noe problem;) men med godt over to timer kjøring til nærmeste sykehus, og sist fødsel varte en knapp time fra riene begynte til han var ute, så er det litt FOR spennende for min del:p

Har hatt endel mensmurringer å smerter i korsryggen nå på slutten av sv.skapet.. Nesten så ille at jeg tror jeg skal blø rett å slett... :o Er i uke 38 nå å hodet til baby har festet seg nå å kjenner masse nedpress :) Håper det ikke er lenge til fødsel nå

Har hatt endel mensmurringer å smerter i korsryggen nå på slutten av sv.skapet.. Nesten så ille at jeg tror jeg skal blø rett å slett... :eek: Er i uke 38 nå å hodet til baby har festet seg nå å kjenner masse nedpress :) Håper det ikke er lenge til fødsel nå
Spennende! Har hatt det sånn i alle mine svangerskap, og med de to andre, så har det iallfall vært godt for noe, modnet og ga åpning. Så når fødslene først har starta, har det gått FORT!;) Men min mini kan godt vente et par-tre uker i det minste... Noe jeg også er ganske sikker på at han gjør... Men greit at kroppen gjør seg klar mtp igangsetting for min del... Er det modent og åpent, kan de "bare" ta vannet:)

Kjenner kroppen jobber med og bli klar.. Har grusome kynnere. Kjenner det sjer ting men ingen fødsel på gang. Lei av og vente men samtidig ikkje klar så kan godt vente ei uke til. Er 37 uker i dag :)

Har litt murringer om dagene, håper det er modning :) glad jeg ikke har vært plaget av unyttige kynnere til nå hvertfall, og håper jeg slipper videre.

Er nok modning på gang her også, eller at begynner feste seg, mye på gang nedi der nå med nedpress, stikking, murring, ligamentene strekker seg igjen samt vondt ene sida rompe/rygg, minner litt om hvordan det starta sist :-) skal vel gå og lure i noen uker nå da, og kjenne at noe er på gang...

Ingen tegn til noe som helst her, men hadde det ikke sist heller så satser på at noe plutselig skjer når jeg passerer uke 38 :p

Ingen tegn til noe som helst her, men hadde det ikke sist heller så satser på at noe plutselig skjer når jeg passerer uke 38 :p
Er nok veldig forskjell på kropper og svangerskap... Her er det mye modning i mange uker ( som kan være litt slitsomt) men til gjengjeld veldig kjappe og greie fødsler, uten altfor mye vondt.. Kroppen har liksom jobba en stund, så når det først setter skikkelig igang, så er jeg i aktiv fødsel med en gang:)

Er nok veldig forskjell på kropper og svangerskap... Her er det mye modning i mange uker ( som kan være litt slitsomt) men til gjengjeld veldig kjappe og greie fødsler, uten altfor mye vondt.. Kroppen har liksom jobba en stund, så når det først setter skikkelig igang, så er jeg i aktiv fødsel med en gang:)
Jeg hadde ikke et eneste tegn på fødsel før vannet plutselig gikk i uke 38 sist. En halv time etterpå kom riene med 4 minutters mellomrom og 6 timer, og to pressrier senere var ungen født. 2 sting til slutt. Så satser på en like kjapp og uproblematisk fødsel denne gangen også, selv om jeg slipper ukesvis med murringer og vondter ;)

Jeg hadde ikke et eneste tegn på fødsel før vannet plutselig gikk i uke 38 sist. En halv time etterpå kom riene med 4 minutters mellomrom og 6 timer, og to pressrier senere var ungen født. 2 sting til slutt. Så satser på en like kjapp og uproblematisk fødsel denne gangen også, selv om jeg slipper ukesvis med murringer og vondter ;)
Høres ut som en grei fødsel det:)

Vonde kynnere i hele natt.. Bahhh... som fortsetter i dag, bare ikke like vonde.. 36 uker i dag.. i påska kan ho bare komme i grunn, kjenner jeg er så gåen nå...

Back
Topp