så mye melk

*~Trine~*

Gift med forumet
har  brystspreng(siden jeg bare gir av en pupp om natta), å småen ville ikke ha pupp for øyeblikket.. så jeg pompa meg litt..

avent sin handpompe, fikk ut 80 ml på ti pump[:D][&:] å enda er puppen litt sprengt[:D]
tro om det er mange liter inni den puppen min, eller[8D]

off.. vil egentlig ikke gi flaske å sånn.. tenkte å hive melka[:-]
Er så redd for at han heller vil ha flaska istede for meg[&:][:D]

ORIGINAL: *Ly*

kua mi jeg takker deg, deilig melk vi får fra deg.....[:D][8D]

Og så er det kjekt å ha "i tilfelle" - vet jo aldri hva som kan skje! Tenk om du skulle bli syk, eller måtte reise bort/på sykehus/ha lyst på en liten fest..? [;)]
Da er det jo greit å ha litt i fryseren "i tilfelle", sånn at pappa/mormor/farmor/barnevakt slipper å sitte der med hylskrikende og sulten unge! [8D]

Junior får flaske ca. 1 gang i uka, aldri vært noe problem å gi ham pupp igjen!
Denne uka blir det nok 3 ganger - skal bort både i kveld, fredag OG lørdag!
Så jeg pumper for harde livet jeg også.

Her i huset er trylleformelen "Tvillingstilling" - når bare junior suger på andre siden, får jeg ut 120-160ml selv om puppen ikke er spreng! SÅ fornøyd! [:)]

[8D][8D]tørr ikke tenke tanken på å ta meg en fest igjen...[:D]
skal vente til jeg er heeelt ferdig med å amme[;)]

ja, jeg slipper nå å tenke på at kanskje A får i seg for lite.. så nå skal jeg fullamme lengst mulig[;)]

dem tar ikke imot MM av røykende mødre[&:](fy meg!!)

husker første gang melka kom, va da jeg prata med de to største barna mine på telefonen.. da begynte det å dryppe melk.. det var utrolig gripende, for meg.. (fordi melka kom ikke før to dager etter det.. pga at lille måtte klippe tungebandet, så det blie feil stimulering på brystvorta å null melk før etter det.)

Back
Topp