Så mye bør barnet ditt sove på dagtid

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ca 3 på 25-40min. Men idag var det to korte, og en som varte i 1,5 time.. Varierer veldig, men ofte to som ligge på 25-40 min. Og gjerne en på en time.. Sover ca 12-13 timer på natta da..

Samboer har faktisk fått til bedre soverutiner på dagtid! Kryss i taket... nå sover hun to dupper i løpet av dagen, til samme tidspunkt. Sover minst 1 time... som oftest halvannen hver gang hun sover :D flinke samboeren <3

Samboer har faktisk fått til bedre soverutiner på dagtid! Kryss i taket... nå sover hun to dupper i løpet av dagen, til samme tidspunkt. Sover minst 1 time... som oftest halvannen hver gang hun sover :D flinke samboeren <3
Her har mini regulert seg til to dupper av seg selv nå. Sover som regel 45-60 minutter på første og 90 minutter på andre :) helt greit å slippe den siste duppen, da tar han tidligere kveld :p

Her driver vi og toucher at 2 dupper blir for mye. Wæææh, hvor blir det av lillebabyen min???

Storesøster hadde jeg faste sovetider på fra fem mnd alder.Mini har ingen faste lurer,men hun har funnet sin rytme selv.Opp 06,og i seng rundt 1830-19.Ofte to kjappe lurer frem til 13 så våken frem til leggetid om vi ikke er ute å kjører bil eller vogn da for da sovner hun uannsett

Back
Topp