Så merkelig...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Tenk, nå er de første på september 2013 såvidt begynt å teste, håpe osv.... Synes ikke det er så lenge siden vi begynte å luske her inne, og nå har vi allerede fått babyklumpene våre og de eldste har rukket å passere 3 måneder allerede :)

Sent from my ST25i using BV Forum

Jo, synes selv og at tia bare har flydd av gårde detta året! Synes egentlig tia går altfor fort.. Gleder meg sånn til og feire den første jula med Emmeth sammen med familien. Føler nå at familien er komplett<3<3<3 Kunne ikke vært bedre<3 Den 28 desember i fjor fant jeg ut at jeg var gravid, helt utrolig.

Hos oss kom lillegullet som en overraskelse, og på denne tiden i fjor var vi ikke gravide enda. Fant det ikke ut før 5. januar. :)
Men det er helt vilt som tiden har flydd :) Dukkemannen min var 3 mnd for 2 dager siden.

Lillejulaften testa jeg negativt, så tok meg et glass vin etter at mannen min fridde på julaften, og så måtte jeg jo teste på nytt da mensen aldri dukka opp tross negativ test på ikm dagen....så den 27.desember testa jeg positivt, og åtte måneder senere, den 27. august, ble vår lille skatt født <3 gleder meg vilt til å feire den første jul med min etterlengtede lille familie! <3

I følge mine kalkulasjoner, så vart lillegull laget dn 23 des i fjord :-D jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av januar, å nå dn 20 blir prinsessa 2 mnd :-D tia går kjempefort :-) storkoser oss, å gled oss tell jul <3

Sent from my LT26w using BV Forum

Ja det er veldig rart å tenke på =) ble ikke gravid før litt ut i januar jeg da, men tiden går utrolig fort"

Blei gravid rundt 18 desember. Og var i begravelse til min kjære farfar i dk den 12<3 Var meninga vi hadde prøvefri mnd, men da gikk det. Aner ikke om farfar hadde en finger med i spillet, men tror det!

Blei gravid rundt 18 desember. Og var i begravelse til min kjære farfar i dk den 12<3 Var meninga vi hadde prøvefri mnd, men da gikk det. Aner ikke om farfar hadde en finger med i spillet, men tror det!

Man vet aldri, jeg synes det er godt å tenke slik:-) Tenker ofte at mamma passer på oss, det er mye trøst i det :)
Vi fant ut at jeg var gravid 8 januar, ble mest trolig gravid rundt 22. desember. Gikk hele jula uten å vite det, bra det var ei rolig jul.

Aner ikke nårtid snuppa ble til, men regner med omkring 6-9 desember engang ifølge mine kalkuleringer! Var endel terminuenigheter mellom min egen som var 2. September, og ul term som var 10. Sept. Men siden snuppa ble født 27. August, og var helt tørr og fin og "uten fosterfett da hun kom så tror jeg menstermin stemte jeg ;-)

Back
Topp