Så lykkelig at tårene triller :)

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Bestilte meg doppler på lørdag. Den kom med posten i dag. Siden jeg ikke regnet med å finne noe hjertelyd med den nå så ventet jeg til samboeren gikk på jobb før jeg prøvde den. Så ikke han skulle bli skuffet. Er 7+6 i dag.

Men sannelig fant jeg en nydelig nydelig nydelig hjertelyd ❤ Det er den mest fantastiske lyden jeg har hørt noen sinne!! Åh, jeg er så lykkelig!!!!

Den er helt ubeskrivelig! Kunne hørt på den hele kvelden jeg, hehe. Men nå vet jeg hvor på magen jeg skal lete og det stemmer bra med hvor fastlegen sa at hun kunne se "noe" da jeg var hos henne forrige uke. Den lille maskinen er søren med verdt hver krone. Nå slapper jeg enda litt mer av :)

Så herlig!
Av ren nysgjerrighet: Hvor på magen fant du de magiske slagene?

Åh, så fantastisk :) Kan jeg spørre hvor du bestilte fra? Vurderer å skaffe meg en selv

Åh, så fantastisk :) Kan jeg spørre hvor du bestilte fra? Vurderer å skaffe meg en selv

Jeg bestilte fra billig-tester. Den er litt dyr men for meg er det verdt hver krone. Den har display som viser antall slag og det ville jeg ha når jeg først skulle ha den.

Verdens fineste lyd!! <3 :D

Back
Topp