Så lykkelig!!! <3

*mamma07og09*

Glad i forumet
Det er ikke lenger tvil, jeg er GRAVID med termin 7. novmeber :Heartpink:Heartpink:Heartpink Er så lykkelig at jeg holder på og forgå! Vi har prøvd i nesten 1 år og var på vei til og begynne med utredelse :) Nå håper jeg bare Lille Trille klorer seg fast og blir i magen de neste 39 ukene. Bestilte meg lege time idag, for henvisning til tidlig UL. Har hatt MA før og vet jeg vil føle meg roligere vis jeg får se Trille med bakene hjerte :Heartred

Men når det er sagt lurer jeg på om det er flere som sliter litt med mat? :D Jeg blir kvalm vis jeg spiser, men er kvalm vis jeg ikke spiser.. Noen som har gode tips? :D

Yeeey!! :D Så moro! :D Sliter, og sliter, spørs hvordan du ser det. Jeg sliter med at jeg er ALLTID er sulten og vil spise heeeele tiden :p Kvalmen har heldigvis ikke kommet enda :) *bankerkjempehardtibordet*

Weee vi har samme dato å :) :) spennende :) :)
Keg sliter veldig med maten men det er fordi jeg har fått omgangssyken i tilleg :/ så jeg raste ned 3 kilo bare i går :(
Men det går seg nok til :) jeg sitter å små spiser på salt super chips bare for å få i meg noe :)
Men hører de anbefaler kjeks for kvelden :) å det som normalt hjelper meg er å småspise litt :)

Hehe, husker det var slik med sønnen min :D Spiste så og si ALT, ble aldri mett! :D Med datteren min var jeg mer lik jeg er nå.. Dårlig, dårligere, dårligst.. Kommer bare i bølger enda, men er ikke så langt på vei, så er redd dette kan bli ett kvalmende svangerskap :P
Har nettopp slukt en tallerken lasagne, var kjempesulten og ha kun spist noen usle chips idag.. Fikk svi for det selvsagt. Men tar symptomene som godt tegn, da vet jeg Lille Trille trives ;)

Kjedelig med omgangssyken, rosahårdått!! :( Håper du snart blir frisk! Masse god bedring iallefall :Heartpink

Takk for det :) er heldigvis på bedringens vei nå :) bare krysse fingrene for at det fortsetter slik :D

Hipphurra for dere <3 Termin nesten samme dag vi da :) 8. november her :) Skjønner veeeldig godt gleden din etter så lang tid! Her klaffa det på 4. forsøk og jeg syns det var uendelig lenge mot at det klaffa på første førsøk sist :D

Back
Topp