så lite motivasjon...

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Det her får jeg nesten dårlig samvittighet av å skrive, ifht dem som vet at forsøket ikke har lykkes. MEN dere som har vært gravide og er det igjen. Er dere ikke sikre på at dere kjenner følelsen igjen? Jeg er på rugedag 7 og har fortsatt INGEN symptomer på noe. Jeg er bare  trøtt av progesteronen. Det er fælt men jeg har knapt motivasjon til å tilføre kroppen alle hormonene de siste dagene. Jeg kan selvølgelig ikke slutte heller, er bare demotivert. Håper ingen blir støtt av innlegget mitt[&:]. Er så sikker på at det ikke har lykkes at jeg nærmest tenker at det er bortkastet å teste! Hvis noen har litt motivasjon å dele tas det i mot med takk [8|].

ORIGINAL: Anne L

Det kan vær du lurer deg selv litt med å tenke at det ikje har lykkes. Du graderer deg slik at det ikje skal gjøre så vondt hvis forsøket misslykkes. Som en forsvarsmekanisme. Så lenge mensen ikje kommer er det gode muligheter for at det har lykkes[:)] Jeg har hatt graviditeter der jeg tidlig har kjent synmptomer og graviditeter der jeg ikje har skjønt noen ting før mensen uteble. Håper inderlig forsøker lykkes!!!!! Ikje gi opp håpet[:)]

Tusen takk [:)]. Det kan hende det er en beskyttelsesmodus ja. Jeg har gått på noen smeller og sett en god del negative tester, men det er så frustrerende. Jeg tror faktisk at jeg hadde en forventing om at det kunne gå denne gangen siden jeg ble så raskt gravid sist, nå er jeg bare trist fordi jeg er så overbevist om at det ikke har gått. MEN hvis det ikke har gått så får jeg hverfall ikke sjokk når jeg tester. Det er en grusom følelse det også.. Mye greier her. Håper selvfølgelig at jeg tar feil [;)]. Lykke til du også!

ORIGINAL: Anne L

Det kan vær du lurer deg selv litt med å tenke at det ikje har lykkes. Du graderer deg slik at det ikje skal gjøre så vondt hvis forsøket misslykkes. Som en forsvarsmekanisme. Så lenge mensen ikje kommer er det gode muligheter for at det har lykkes[:)] Jeg har hatt graviditeter der jeg tidlig har kjent synmptomer og graviditeter der jeg ikje har skjønt noen ting før mensen uteble. Håper inderlig forsøker lykkes!!!!! Ikje gi opp håpet[:)]

Signerer deg på det. Og jeg må innrømme at jeg tenker slik som deg snuppeknupp. Jeg har det helt anderledes denne gangen enn forrige gang, og tolker det som negativt (siden det var positivt forrige gang).

Back
Topp