Så lite action!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Greit nok at vi ikke har bikket juni enda, men det skjer jo mer der inne enn her :p kun et par fødsler til nå. Merkelig altså. Mange bruker nå å få en uke, to og tre før tiden. Men vi har vært heldige, og hatt lite komplikasjoner og premature da. Det er jo superbra :)

Ja jeg tror vi skal ta det positive og fremheve det her! Jubler for veldig få komplikasjoner og premature og spontanaborter!

Og se som ble født for tidlig har det gått kjempe bra med! :D heller det enn mange fødsler i april altså :p

-- tasting fra mobil --

Blir nok snart action her inne:-) De små kommer når de er klare, og det er jo myye bedre enn alternativet:-) I mai satser vi på masse friske og flotte terminbabyer:-)

Jeg har en avtale med meg selv om å ikke bli utålmodig før termindato :p

Men vi får se hvordan det går :p

Tålmodigheten som jeg lovet meg selv å ha, har gått til....ja. Det gikk ikke så bra, da, kan man si :P

Men helt SUPERT at vi ikke har mange premature og komplikasjoner her! Det skal vi fremheve! Nå er snart alle innenfor 37 uker, og da blir det vel litt mer action :) Selv er jeg 37 uker på mandag :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Tålmodigheten som jeg lovet meg selv å ha, har gått til....ja. Det gikk ikke så bra, da, kan man si :P

Men helt SUPERT at vi ikke har mange premature og komplikasjoner her! Det skal vi fremheve! Nå er snart alle innenfor 37 uker, og da blir det vel litt mer action :) Selv er jeg 37 uker på mandag :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Ja, det kan ikke være lenge før de små kommer som perler på en snor. Er selv 38 uker i dag, men ingenting her som tilsier at det skal skje noe med det første :)

Jeg holder ikke beina sammen,men nurket har det for godt der inne......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp