Så lettet.

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hadde en blødning på torsdag forrige uke, og har etter det vært litt nervøs. Så jeg sendte en meld til jordmora om bekynringen min i dag, og da sa hun det bare var å komme ned en tur så kunne vi lytte. Først lette hun lenge før hun sa at hun hørte litt bevegelse. Og etter enda en stund fant hun heldigvis hjertelyden!! Så nå føler jeg meg 10kg lettere :D

Ååå det må bare være den beste følelsen :-) hvor langt er du på vei?

Ja, var en helt herlig følelse altså!! Verdens fineste lyd :) Er 11+5 i dag! Hørte hjertelyden forrige uke også, men det var før blødningen!

Okej:-) jeg er 8+4, så da er det vel litt for tidlig her i gården!

Den er nok vanskelig å finne så tidlig ja! Jordmoren måtte lete lenge hos meg for å finne den! Men er nok ikke så mange ukene til du får høre denne fine lyden du også :D

Håååper det!! Er blitt et overnervøst menneske, så hadde vært godt med en slik bekreftelse :-) kos deg videre med din god følelse :-)))

Hadde en blødning på torsdag forrige uke, og har etter det vært litt nervøs. Så jeg sendte en meld til jordmora om bekynringen min i dag, og da sa hun det bare var å komme ned en tur så kunne vi lytte. Først lette hun lenge før hun sa at hun hørte litt bevegelse. Og etter enda en stund fant hun heldigvis hjertelyden!! Så nå føler jeg meg 10kg lettere :D
Kan jeg spørre hva slags blødning? Var det bare pittelitt? Jeg våknet av at jeg blødde i natt, ganske klart blod. Men så kom det ikke noe mer, og nå er det ingen ting. Blir superurolig, men bør kanskje avvente til jeg skal på UL nest onsdag?

Kan jeg spørre hva slags blødning? Var det bare pittelitt? Jeg våknet av at jeg blødde i natt, ganske klart blod. Men så kom det ikke noe mer, og nå er det ingen ting. Blir superurolig, men bør kanskje avvente til jeg skal på UL nest onsdag?

Klart du kan! Det var egentlig en blanding av gammelt og nytt blod (beklager ekle detaljer), kom ganske mye en liten stund før det roet seg og var brun utflod et par dager!

Om du vil vente eller ikke kommer vel litt ann på hvor redd du er! Skal ikke mye til for å blø da man er gravid. Har dere hatt samleie nylig kan det f.eks. komme av det. :)

Back
Topp