Så lei!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Jeg har bare lyst til å legge meg å sove den siste uken bort! Termin neste tirsdag, å har ikke født noe før de andre gangene så denne kommer sikkert 10 dager på overtid!!
Er egentlig mest lei av å ikke fungerere som mamma for han på 20 mnd som jeg er hjemme med, lange dager når pappan jobber overtid og ute regner det!
Egentlig bare ett klage innlegg for å få ut litt frustrasjon ett sted! ;-)

Skjønner frustrasjonen. Termin til søndagen og jeg også går garantert over som sist... Vil også bare legge meg ned å sove vekk hele uka... Så fryktelig lei av å ikke fungere helt optimalt. Lite energi, trøtt og lei..-.-

Signerer! Er med i leiklubben nå :p

Hjelper lite men veldig godt å høre vi er flere ;)
Hva gjør dere for å få dagen til å gå??

Åh,er så enig:( venter,venter å venter.. Føler liksom ikke jeg gjør annet.. Men jeg tror vi skal bli leie på slutten å motivert for fødsel.. Tenk nå har vi gått gjennom 9 mnd,di siste dagene klarer vi fint;) :) stå på dere andre også,verdens beste premie har vi snart i armene våre <3

Kunne ikke vært mer enig, er såå lei!! o_O termin på fredag, men har ikke trua på at han kommer før godt uti neste uke...fødte på ovetid sist, så har forberedt meg litt på det denne gang også, men nå kjenner jeg at jeg ikke orker mere!! o_O alt er tungt og vondt :(

Jeg har termin på onsdag. Trøtt sliten og forkjøla, men regner ikke med fødsel før neste uke. Har det jo greit, så prøver å bare slappe av, nyte siste dagene som barnløs :P kjæresten har fri fra jobb så har selskap og :)

Er så lei av å vente, men har ikke termin før søndag! Eldste kom 5 dager før, håpet det skulle skje noe i natt, men neida. ;) Andre kom to dager over og de sier tredje er en luring, så vi får se. Men dagene går fryktelig sakte når man bare venter og kjenner etter tegn. Skal til jordmor på fredag og håper jeg er moden nok til stripping om det ikke har skjedd noe til da. :)

Termin på torsdag... men hat gått over med begge de første så regner med han her også har planer om det
Er super lei, men også forberet på at det blir sånn.. :)

Back
Topp