Så lei

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Bare sutring fra meg om dagen :P

Men nå er jeg veldig lei.
Lei
*Kvalmen
*Hodepine daglig, med synsforstyrrelser nå og da.
*Kløe. Klødd så mye at har fått sår på foten :confused:
*Forkjølelse
*Bekkenløsningen
*Vond mage, eller øm er den etter alle kynnere og lillebror sine spark. De er harde ass :eek::oops: Men jo koselig :Heartred

Sååå sliten. MEN jeg skal holde ut til romjula og over nyttår :) Med kontroll UL kontroll lillejulaften så er det lovende :) Baaaaaaare minst 3 uker til :D Uka som kommer kommer til å fly avgårde, så er det juuuuul og vips Nytt år og mnd vår :D

Holde ut.... Hoooold ut :P :D Ikke akkurat det svangerskapet jeg hadde håpet på, men burde vel ha forventet det etter et flott og greit svangerskap nr 3 :P

Uff, har du svangerskapsforgiftning? Virkeli ikke noe gått å ha d sånn.. :/
Kjenner selv at jeg er mer og mer suttrete, å virkelig gleder meg til januar :)
Men som du sier, hooooold ut :D

Høres ut som du har hatt litt å stri med dette svangerskapet. Heldigvis ikke lenge igjen nå, halvveis ca i desember og plutselig er vi i januar:-)

Jeg har 30 dager igjen. Nå er jeg faktisk blitt skikkelig lei!
Bekkenet
Forkjøla og hoster så jeg brekker meg
Dårlig søvn
Kynnere
Osv..... -_-

Jeg har 30 dager igjen. Nå er jeg faktisk blitt skikkelig lei!
Bekkenet
Forkjøla og hoster så jeg brekker meg
Dårlig søvn
Kynnere
Osv..... -_-

Føler med deg ❤️ ikke bare bare nå på slutten heller :( men du kan jo få når tid som helst du da ;)

Uff, har du svangerskapsforgiftning? Virkeli ikke noe gått å ha d sånn.. :/
Kjenner selv at jeg er mer og mer suttrete, å virkelig gleder meg til januar :)
Men som du sier, hooooold ut :D

Har vel en truende begynnende svangerskapsforgiftning. Foreløpig ligger heldigvis BT på 120/80 igjen. Har vært oppi 153/90 med prot og hvite i urinen, men etter at jeg begynte å roe ned med skolen så har det heldigvis stabilisert seg. Veldig redd det skal stige i lufta om en uke. Da blir det litt stress igjen. Har 2 eksamener til uka, JM og dia kontroll, pluss julegave shopping :P så nok å gjøre med andre ord.

Er ikke godt nei. Har blødd litt i dag også, så nå MÅ jeg hvertfall roe ned igjen.

Høres ut som du har hatt litt å stri med dette svangerskapet. Heldigvis ikke lenge igjen nå, halvveis ca i desember og plutselig er vi i januar:-)

Ja, hadde ikke sett for meg dette. Men som du sier, de beste ukene kommer til å fly av gårde og før vi vet ordet av det så sitte vi en etter en med babyer :D gleder meg mer og mer til å bli ferdig :)

Er lei jeg og.. Lyst å grine bare å snakke om det!!
Tungt som fy..
Bekkenet er helt jævli så får ikke til å såve mer enn en time på hver hofte, å alt værker..
Våkner på natta og tårene renner når jeg skifter stilling :(
Hurra for ett herlig svangerskap!! ALDRI igjen.

Klarer ikke å glede meg til bebis, kun glede meg til å få ut ungen å bli kvitt alle plagene!!
Huff.. Ikke meningen å suttre, men dagene går med til å suttre suttre suttre, så tror mannen er møkka lei av meg nå :p
Han påpeker at jeg er flink til å suttre ihvertfall.
22 dager til KS! Har sååååå lyst at fødselen kan starte av seg selv slik at jeg får hastesnitt før planlagt dato!

Back
Topp