Så lei...

silke

Gift med forumet
Nå går jeg bare å venter..... I dag var mamma og søsteren min og meg på shooping. Handlet en hel del ting[:D]. Var nede hos mannen, han hadde laget en nydeli 3 retters med først krabbe så hjortestek. is til desert. Fantastisk godt....

Nå er jeg hjemme å venter, og venter....Blir så lei. Har kjent noe nurring i går og i dag, men ingen ting skjer... Kjeder meg.

Noen som kan komme med noen oppmuntrende ord?

hun kommer nok snart skal du se,hørt at vist man stesser hemmer man at riene og fødselen. prøv og slapp av,du har snart lillejenta i armene dine.

du er jo alene,kan jeg få spørre deg om hvem som skal være med på fødselen?????

Jeg er rastløs og oppfarende. Gråter for ingenting. Alt blir så lett vanskeli.
Kan hun ikke komme snart.

Har du lyst lenemoren?

Nei... mannen skal. Søsteren min skal passe barna. Så kommer vel mamma ilende[:D]

du har snart snusket ditt i armene dine, og da er den ventetiden glemt.. og ikke minst.. du vil syns den var verdt hvert et sekund[;)]
stor klem!!!

hehehe kan godt det[:D]

fint at faren vil være med.

ORIGINAL: silke

Har du lyst lenemoren?

Nei... mannen skal. Søsteren min skal passe barna. Så kommer vel mamma ilende[:D]

mamma var det,ikke mannen. sorry,litt trøtt.

og nå har hun hikke.....[&:]

Ganske ubehagli.... Hatt endel knnere i dag[:D] Kansje hun er i kjemda?

Ups kynnere i dag...

hun er vel ikke så langt unna[:D] hvor i bergen sånn ca bor du da????

Sandviken. Like ved Støletorget. Fint å sentralt.... Fikk med meg at dere var på husjakt i bergen. Funnet noe?

vi kjøpte leilighet i november vi,holder på og pusseopp,den forrige vi hadde var en 3 rommer men ble litt trang. bor i fyllingsdalen vi.

ORIGINAL: silke

Sandviken. Like ved Støletorget. Fint å sentralt.... Fikk med meg at dere var på husjakt i bergen. Funnet noe?

min tante bor ved støltorget.

Sikkert fint der ute... på landet....langt fra alt[;)][;)][;)][;)][;)] Kan jeg spørre hvor stor den er og hva dere måtte gi for den?

lande hahaha 5 min med bil til byn jo. vi betalte 1.460.000. det var en uoppuset leil på ca 100 kvm,gikk en fin en i borettslage for 1.715.000. her er nesten 3000 i husleie oxo. sinnsyke priser.

Ja det er helt vannvitige priser. Her rett bortenfor meg ble de solgt en leilighet på 24 m2 for 1,2 mill. Kan du tenke deg.....

Så jeg er nabo med tanta di jeg da...

ja vilt. ja det kan da være det. hun liker og klage.... gamle tanter gjør ofte det hahahaha. leier du eller???????

Jeg kjøpte for 6 år siden. 100 m2 for 1mill.... hi hi... nå er det vert en haur mer. ca 4,5 mill

Tror jeg er frykteli sliten ...haug mer...

Back
Topp