Så lei...

Uff..så vondt at sånne tunge ting skal bli enda tyngre..

Stor større størst klem til deg!

Huff[:(]

Høres ut som vi er like der,å det er ikke enkelt, for man sitter jo igjen med en vond følelse uansett.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, gir deg bare en stor klem

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Klemmer sendes

ORIGINAL: MilliVanilli

Huff[:(]

Høres ut som vi er like der,å det er ikke enkelt, for man sitter jo igjen med en vond følelse uansett.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, gir deg bare en stor klem

huffda! så leit. god klem til deg[:)]

ang smitte så er det heeeeeelt grusomt når de små er syke, så det er nok lurt å ikke utsette den lille for det. men jeg forstår deg...

Huff, for en sår og kjip situasjon du er i :( Men hva med å legge alle kortene på bordet? Ta en prat med søsteren din, og fortell henne at det faktisk ikke er greit at du stadig må ofre ting du har lyst til, og som betyr noe for deg -- slik at hun kan få det fint. Ibland ville det vært allright om hun kunne ofret seg litt selv!

Jeg skjønner at det er en diskusjon du helst skulle vært foruten i en slik situasjon, men stå for dine rettigheter og kjemp for deg selv. Dette er jo tydelig noe som betyr mye for deg, og da er det viktig at du får gjort noe med deg, og ikke bare lukker deg inne og angrer på det siden.. Det er minst like ille.. Ønsker deg masse lykke til, og sender en goood klem [:)]

Sender over en stoooor trøsteklem [:)]

Du må snakke med søsteren din å fortelle henne at dette betyr så mye for deg og at du har like mye lyst som henne.. Hun kan ikke kjøre over deg heller, vet akkurat hvodan du har det.. Men ikke gi deg.. Mange trøsteklemmer fra meg. Kondolere[:(]

[:)][:)]

Føler så med deg jenta mi  Sender en stor klem!
Masse glad i deg

Uff....stackars. Det är inte lätt när många ting går imot en.

Sänder en kram till tröst.

Sender en stor klem!

Takk for mange fine ord og klemmer 
Ja, skulle kanskje tatt det opp med hun. Men vil ikke at du skal bli såra, eller sint. Har ikke lyst til å krangle med hun eller få henne til å kunne bære for å så bli kjempe sint på meg.. Så da får det heller bare være..

Ja jeg vet at det er kjedelig med syk baby, men greia er jo at jeg også er forkjølet og har sittet med feber, rennende nese og hosting hele helgen. Og det er jo han fult klar over, for jeg var jo med han.. Men det ordnet seg når jeg sa det var dårlig gjort og si dette i siste liten og sa hva jeg mente [:)]

Huff, jeg kjenner meg så igjen. Er så vanskelig å si ifra, for de kan jo bli såra eller lei seg. Men hva med deg? Er det bedre at du blir såra og lei deg. Vet hvor vanskelig det er å si ifra. Så sender deg mange varme og gode klemmer( med noen bli frisk basiller) Og kondolerer med bestefaren din.

Back
Topp