så lei så lei!

janne89

Blir kjent med forumet
Husvask, klesvask badvask, vindusvask, badetid klesvask, støvsuge skifte senger, klesvask, klesvask klesvask. Det tar aldri slutt! ! :-p flere som blir lei til tider?? :-p

hva er ditt beste husmortips??! :-)

Og går det en dag uten rydding og klesvask er det fullstendig kaos! :-p

Tips! Vaskehjelp ;) har det her! Kun en gang i mnd da, men gud så deilig det er med nyvasket hus uten å stresse selv!
Er så skeptisk til å slippe fremmede inn i yuset mitt :-p er dere hjemme mens de vasker??

Samme her!! Blir vaskehjelp når vi har fått flytta inn i huset(oppussing pågår..).

Er så skeptisk til å slippe fremmede inn i yuset mitt :p er dere hjemme mens de vasker??

Hun kommer når vi er ferdig på jobb,men vi drar ut en tur mens hun vasker :) stoler fullt og helt på henne, men synes det er greit at hun gjør det på ettermiddgen :)

En barndomsvenninne av meg sin familie hadde en ansatt renholder hver fredag, og hun kom alltid mens foreldrene var på jobb. Vi så aldri mye til henne, men hun var veldig flink og hyggelig. :-)

Her er det totalt kaos! Føler at jeg ikke gjør annet enn å vaske og brette klær, men kan ikke huske sist jeg bunn av skittentøysdunken....og jeg har bare 1 barn fra før..! Og i en liten leilighet med 2 voksne, 1 barn, alt for mye klær og leker, og tørketrommel på bade vokser hybelkaninene fortere enn lille spire! Føler jeg må støvsuge hver dag!!!

I dag ville lillegutt hjelpe til, alltid hyggelig selv om resultatet kan diskuteres :-D

image.jpg

Jeg er også møkk lei :( Og har en samboer som jobber mye, så ikke allverdens hjelp å få! Pleier å samle krefter til helga å ta noen kraftige tak da, for å få alt unna.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Back
Topp