Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det på akkurat samme måte :-/Veldig matlei jeg også, pluss at når jeg spiser klarer jeg bare en liten porsjon nå viss jeg spiser mer så vokser maten i munnen på meg :/ Men sulten konstant..
Har det slik jeg og. Blir fort sulten men også fort mett igjen. Noen ganger forsvinner matlysten helt :-(Veldig matlei jeg også, pluss at når jeg spiser klarer jeg bare en liten porsjon nå viss jeg spiser mer så vokser maten i munnen på meg :/ Men sulten konstant..
Akkurat sånn har jeg det også! Veldig lite av middagsmat som frister. Må i så fall være veldig enkelt. I går etter jobb var jeg hjemme alene og kosa meg med et knekkebrødmåltid i stedet for middagsmat...Har grei nok apetitt når det kommer til frokost- og lunsjmat, men middagsmat er skikkelig uapetittlig for tiden...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
HeheAkkurat sånn har jeg det også! Veldig lite av middagsmat som frister. Må i så fall være veldig enkelt. I går etter jobb var jeg hjemme alene og kosa meg med et knekkebrødmåltid i stedet for middagsmat...![]()
Hehe, tomatsuppe med egg og brokkoli er en av mine "sikkerstikk" også - det funker!Hehedet frister jo mer! Pommes frites går ned på høykant
men spiser jo ikke det hele tiden, hehe. I går spiste jeg tomatsuppe med egg, det gikk også bra
men grillmat er det verste jeg får for tiden... Da er det bedre med knekkebrød og pålegg som frister
![]()
HeheHehe, tomatsuppe med egg og brokkoli er en av mine "sikkerstikk" også - det funker!Store kjøttstykker med saus, spesielt svinekjøtt... *grøss* blir kvalm av tanken.
Artig.Heheakkurat sånn jeg har det og!
Ja ;-)Artig.Fint å vite at man ikke er alene om å være litt sær!
![]()
Samme her... våkner nesten hver natt å kjenner magen vrenger seg av sulthetsfølelse.jeg ligger å vrir meg. Har måtte spise og drikke på natt for å bli bedre.