Så lei mat, men hele tiden sulten..

Nell@

Forelsket i forumet
Noen av dere som har det sånn??

Jeg blir fort kvalm, men får nesten ikke i meg noenting før jeg er stappmett og helt oppblåst..
kjempe slitsomt, føler at jeg ikke får kost meg med maten :/

Jepp, sånn her også. Dvs jeg blir egentlig ikke så veldig kvalm, men ting frister ikke/smaker ikke like godt. Men er konstant sulten, samtidig som jeg føler meg oppblåst.

Veldig matlei jeg også, pluss at når jeg spiser klarer jeg bare en liten porsjon nå viss jeg spiser mer så vokser maten i munnen på meg :/ Men sulten konstant..

Veldig matlei jeg også, pluss at når jeg spiser klarer jeg bare en liten porsjon nå viss jeg spiser mer så vokser maten i munnen på meg :/ Men sulten konstant..
Har det på akkurat samme måte :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det stikk motsatt! Jeg har lyst på alt jeg ikke burde ha lyst på og føler meg aldri mett.. juhuuu for det.. :/

Har det slik jeg og. Blir fort sulten men også fort mett igjen. Noen ganger forsvinner matlysten helt :-(

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Har grei nok apetitt når det kommer til frokost- og lunsjmat, men middagsmat er skikkelig uapetittlig for tiden...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har grei nok apetitt når det kommer til frokost- og lunsjmat, men middagsmat er skikkelig uapetittlig for tiden...

Akkurat sånn har jeg det også! Veldig lite av middagsmat som frister. Må i så fall være veldig enkelt. I går etter jobb var jeg hjemme alene og kosa meg med et knekkebrødmåltid i stedet for middagsmat... ;)

Akkurat sånn har jeg det også! Veldig lite av middagsmat som frister. Må i så fall være veldig enkelt. I går etter jobb var jeg hjemme alene og kosa meg med et knekkebrødmåltid i stedet for middagsmat... ;)
Hehe :-) det frister jo mer! Pommes frites går ned på høykant :-P men spiser jo ikke det hele tiden, hehe. I går spiste jeg tomatsuppe med egg, det gikk også bra :-) grillmat er det verste jeg får for tiden... Da er det bedre med knekkebrød og pålegg som frister :-)

Hehe :-) det frister jo mer! Pommes frites går ned på høykant :-P men spiser jo ikke det hele tiden, hehe. I går spiste jeg tomatsuppe med egg, det gikk også bra :-) men grillmat er det verste jeg får for tiden... Da er det bedre med knekkebrød og pålegg som frister :-)

Hehe, tomatsuppe med egg og brokkoli er en av mine "sikkerstikk" også - det funker! :D Store kjøttstykker med saus, spesielt svinekjøtt... *grøss* blir kvalm av tanken.

Hehe, tomatsuppe med egg og brokkoli er en av mine "sikkerstikk" også - det funker! :D Store kjøttstykker med saus, spesielt svinekjøtt... *grøss* blir kvalm av tanken.
Hehe :-) akkurat sånn jeg har det og!

Ingenting frister her heller:( men er sulten hele tiden jeg og .. Blir kvalm om jeg ikke spiser så må jo bare men ingenting som er sånn at jeg har lyst på:p

<3 venter en vinterbebi <3

Er sånn her og. Ingenting som frister og kjenner ikke sultfølelse, men blir så kvalm om jeg ikke Spiser... Håpløst!

Har hele tiden sulten mage som brumler noe helt forferdelig. Prøver å spise noe. Men da er jeg plutselig ikke sulten..

Jeg kjenner at jeg er sulten, men etter to biter er jeg FERDIG! :/ Eneste jeg egentlig har lyst på er salat, tomat, sure epler og smågodt :p

Ingenting frister her heller:( men er sulten hele tiden jeg og .. Blir kvalm om jeg ikke spiser så må jo bare men ingenting som er sånn at jeg har lyst på:p

<3 venter en vinterbebi <3

Samme her... våkner nesten hver natt å kjenner magen vrenger seg av sulthetsfølelse.jeg ligger å vrir meg. Har måtte spise og drikke på natt for å bli bedre.

Jeg har fått litt mer matlyst i det siste, gått fra null matlyst til å syns at noen få ting ser fristende ut. Men sliter med at når jeg har spist maten, så føles det ut som jeg har maten i brystet/halsen hele dagen....hvis dere skjønner?
Sånn som nå så er jeg litt sulten igjen, men maten jeg spiste kl 18 føles ut som sitter fast i brystet...nesten så jeg kjenner smaken enda liksom:(
Noen som har det likt?

Back
Topp