Så kvalm :(

Skjønner :) Jeg ble såpass «traumatisert» sist av hypermesis hvor jeg ikke ble tatt alvorlig og ikke fikk hjelp, var også helt alene siden samboer gjorde ferdig master i en annen by. Kastet opp 10-20 ganger om dagen i 4 uker og trodde jeg skulle dø. Så har blitt lovet god hjelp av gynekolog og fastlege for å tørre å prøve igjen over 5 år etterpå :) Postafen har vært nok til å fungere i hverdagen, så veldig fornøyd. Så skulle selvsagt sluppet, men dette er en så mye bedre opplevelse.

Masse lykke til videre, håper kvalmen går over for deg snart, du er tøff! :)

Å huff, det høres ikke bra ut nei.. Du er tøff selv, som kom deg gjennom det. Og så bra du får ordentlig hjelp nå! Det høres kjempeforferdelig ut å kaste opp så masse.. Og bra tablettene funker så bra, og at du da får spist og får hverdagen til å gå. Jeg har en pakke postafen liggende på kjøkkenbenken, klar i fall det blir kjempenødvendig. Og tusen takk for at du svarte her og den lenka du la med! Nå er jeg ikke like redd for dem, så da kommer jeg nok til å ta dem når det kommer kvalmetopper! skal ha middagsbesøk på søndag, og ser litt lysere på det nå, når jeg har de tablettene og kan ta en i god tid før de kommer. :)
 
Huff.. så slitsomt å være så kvalm, da! Håper det går over snart, slik at du kan nyte det som skjer :)

Takk! De fleste er vel ivrige nok på å komme seg forbi de første ukene, men kvalme gir en ekstra stor iver for å komme seg noen uker videre.. :rolleyes:Prøver å trøste meg med at jeg ikke kaster opp, folk har det verre enn meg, men det er fortsatt slitsomt ja :)
 
Back
Topp