Er 7+1 i dag og kvalmen kom for alvor i forrige uke. Ble da også forkjølet, og formen var ekstremt dårlig så var hjemme med egenmelding tirsdag - torsdag. Fredagen hadde jeg en feriedag. Ringte til legekontoret for å prøve å bestille akuttime nå i dag, men de hadde ikke flere igjen, og første ledige ordentlige time er tirsdag neste uke.. Hun i telefonen sa jeg kunne bruke egenmelding i dag, også prøve å ringe dem igjen i morgen tidlig for å få akuttime da. Men: siden jeg brukte egenmelding i forrige uke, så kan jeg vel ikke bruke det igjen nå? Det må vel gå to ukers tid før jeg kan bruke egenmelding igjen? Jeg fikk ikke diskutert dette med henne på telefonen, for hun hadde flere i telefonkø, så det ble litt utenfor scope, tenker jeg. Jeg sa bare «ok, ja» også «hade»
Ble så demotivert nå etter den telefonsamtalen. Følte jeg var så nære å få en løsning på problemet.. Hadde sett for meg legen skulle kunne forskrive noe kvalmenedsettende eller gi gradert sykemelding eller noe sånt, men det ble ikke sånn i det hele tatt..
Ble så demotivert nå etter den telefonsamtalen. Følte jeg var så nære å få en løsning på problemet.. Hadde sett for meg legen skulle kunne forskrive noe kvalmenedsettende eller gi gradert sykemelding eller noe sånt, men det ble ikke sånn i det hele tatt..