så kvalm

2008/2013/2014

Glad i forumet
jeg er så utrolig kvalm, spes på kveldstid. Helt grusomt.
Så hååååper virkelig at jeg snart får en positiv test.

Andre med symptomer uten positiv test??

Jepp..

Masse symptomer men negativ test i går.

IKM torsdag. Tar ny test da, om den er negativt så får vi stole på det selv om kroppen ikke er enig 

jeg er litt der at jeg tørr ikke ta noen ting mot kvalmen før jeg vet om jeg er gravid eller ikke. Tar ikke noen medisin når jeg er gravid. Mulig litt hysterisk på det punktet

Neei, prøver å unngå alt av medikamenter så lenge jeg har en mistanke...
Så skjønner det.

Prøv å spise mat som forebygger kvalme da. Drikk eplejuice med farris osv 

Har dilla på sjokomelk jeg da.. Ikke særlig gunstig for kvalmen da men. ugg...

Jeg går også å håper å tror at jeg er gravid, ikm rundt desse dager. Tror jeg. Jeg slutta på p-piller forrige mens, og har en viss aning når jeg hadde EL, men jeg aner jo ikke hvordan syklusen min er uten p-piller siden jeg har brukt det i evigheter. Så er veldig spent! Håper (og følte) at den satt på første forsøk, men det er vel kanskje å være litt optimistisk:P( men hadde mye sengekos alle de dagene;)) har tatt to tester, en forrige uke og en i går, men begge negative. Den i går kom et svakt kryss på, før det forsvant igjen etter få minutter, men jeg tok det som negativt?? Husker ikke hva testen het. Så dette blir spennende! Har vel ingen klare symptom utenom mye mer utflod helt siden EL, et par stikninger i bryst i dag, et par murringer (ikke mye) og slakk og litt uggen, men alle de kan være naturlige forklaringer på også, så jeg vet ikke hva jeg skal tro! Låv å håpe til det motsatte er bevist!:P Lykke til!:) håper vi også kommer inn her:)

Back
Topp